ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 3

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 17,977
bullet.png Najnowszy użytkownik: Edita
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Agresja, bezpieczeństwo- ankieta GIM, LO
 
AGRESJA, BEZPIECZEŃSTWO
ROK SZKOLNY ...................
K M

Drodzy Uczniowie!
Niniejszą ankietę kierujemy do Was z nadzieją, że zechcecie wyrazić opinię na temat obecności agresji w naszej szkole. Wasze szczere odpowiedzi pomogą nam uczynić naszą szkołę bezpieczniejszą
i przyjazną dla wszystkich. Ankieta ma charakter anonimowy. Prosimy jedynie o zaznaczenie płci.
Przeczytajcie uważnie każde pytanie i postawcie krzyżyk przy wybranej odpowiedzi bądź odpowiedziach.
PROSIMY O POTRAKTOWANIE ANKIETY POWAŻNIE!

1. Czy czujesz się bezpiecznie w swojej szkole?
a. tak, zawsze
b. czasami
c. nie, nigdy

2. Czy byłeś/aś świadkiem agresywnego zachowania wśród kolegów?
a. tak, często
b. czasami
c. nie, nigdy

3. Jakie zachowania agresywne zaobserwowałeś/aś wśród kolegów? Możesz zaznaczyć kilka odpowiedzi.
a. wyzywanie
b. poniżanie
c. groźby
d. krytykowanie
e. bicie
f. popychanie
g. kopanie
h. policzkowanie
i. ciągnięcie za włosy
j. szarpanie
k. wymuszanie pieniędzy
l. inne, jakie?.................................

4. Czy w stosunku do ciebie ktoś zachował się lub zachowuje się agresywnie?
a. tak, często
b. czasami
c. nie, nigdy

5. Które z wymienionych w pytaniu 3 form agresji użyto w stosunku do Ciebie?
..............................................................
..............................................................

6. Kto w stosunku do Ciebie zachował się w sposób agresywny ? Możesz zaznaczyć kilka odpowiedzi.
a. inny uczeń z klasy
b. inny uczeń ze szkoły
c. nauczyciel
d. inny pracownik szkoły
e. ktoś z rodziny

7. Do kogo zwróciłeś się o pomoc, gdy ktoś zachował się wobec Ciebie agresywnie?
a. do rodziców/rodzeństwa
b. do wychowawcy
c. do ulubionego nauczyciela
d. do pedagoga szkolnego
e. do psychologa szkolnego
f. do kolegi z klasy
g. do nikogo, ponieważ ...........................................

.........................................................................

.........................................................................

8. Dlaczego, Twoim zdaniem, niektórzy uczniowie stosują przemoc wobec innych? Możesz zaznaczyć kilka odpowiedzi.
a. mają problemy uczuciowe
b. doświadczają przemocy w domu
c. chcą zdobyć i utrzymać ważną pozycję w klasie
d. chcą dostosować się do norm narzuconych przez kolegów
e. odreagowują własne negatywne emocje
f. jest to jedyny sposób uzyskania akceptacji kolegów
g. dążą do podporządkowania sobie innych kolegów
h. jest to skuteczny sposób załatwienia swoich interesów
i. jest to wyraz bezsilności i niemocy
j. nie mają pieniędzy
k. piją alkohol
l. inne, jakie? .........................................................

........................................................

9. Czy zdarzyło Ci się zachować agresywnie na terenie szkoły?
a. tak, często
b. czasami
c. nie, nigdy

10. Wobec kogo zachowałeś się agresywnie?
a. inny uczeń z klasy
b. młodszy uczeń ze szkoły
c. starszy uczeń ze szkoły
d. nauczyciel
e. inny pracownik szkoły

11. Gdzie na terenie szkoły jest Twoim zdaniem najmniej bezpiecznie?
a. na korytarzach
b. przed szkołą
c. w klasach
d. w toaletach
e. w szatni
f. w budynku na ul. Lompy
g. w klubie
h. inne, jakie? ......................................

12. Co, Twoim zdaniem, mogłoby spowodować, żeby w szkole było bezpieczniej? Możesz zaznaczyć kilka odpowiedzi.
a. wzmożone dyżury nauczycieli w czasie przerw
b. umożliwianie wejścia na teren szkoły tylko uczniom z identyfikatorami
c. dodatkowy monitoring (kamery)
d. inne rozwiązania, jakie?.....................................................................

13. Czy, Twoim zdaniem, agresywne zachowania w szkole da się całkowicie wyeliminować?
a. tak/raczej tak
b. raczej nie
c. jestem pewien, że nie
uzasadnij:

..............................................................................

..............................................................................

..............................................................................


Dziękujemy za udział w ankiecie.
Komentarze
#1 | abuk dnia 29. kwiecień 2013
Ankieta pozwala na swobodę wypowiedzi uczniów, jest anonimowa i zachęca swoją treścią uczniów do współpracy. Polecam, aby skorzystać.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png Jak ćwiczyć pamięć p...
bullet.png "Misja Specjalna"
bullet.png Maciek
bullet.png Kacper - chłopiec w ...
bullet.png projekt "Wolni-bez-W...
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

29/10/2014
Może zapytaj samych biernych alkoholików, jak chcą by ich przedstawić. Ja bym zapytała Smile
28/10/2014
Też tak uważam nie wiem dlaczego poradnia tak pisze w orzeczeniach.
28/10/2014
Terapię pedagogiczną (zajęcia korekcyjno-kompens
acyjne) może mieć "obok" rewalidacji, a nie zamiast niej. To dwie różne sprawy.
28/10/2014
Jak to jest czy to poprawna forma dziecko z uposl lekkim i ma mieć rewalidacje przeznaczoną na terapię psychologiczno - pedagogiczną?
27/10/2014
Reszto, u mnie też co kilka lat.
27/10/2014
konretnymi do działań, z terminami, osobami odpowiedzialnymi itd. I do progr. i do planów można robić w każdej chwili aneksy... te dokumenty mają żyć.
27/10/2014
A ja się upieram, że programy pisze się na dłużej (3, 5 lat), duże, z założeniami, celami, odbiorcami, treściami, odbiorcami itd. A do nich każdego roku pisze się plany, szczegółowe, z zadaniami
27/10/2014
Ponieważ jednak programy te uchwala rada rodziców w porozumieniu z radą pedagogiczną, to wydaje mi się, że i korekty powinny być w ten sam sposób zatwierdzone.
27/10/2014
na dany rok szkolny co nie przekreśla możliwości kontynuowania tych programów w następnych latach czy też wprowadzania do nich drobnych korekt.
27/10/2014
W ustawie o systemie oświaty nie określono, na jaki okres czasu uchwalany jest program wychowawczy i program profilaktyki. Z praktyki szkolnej wynika jednak, że programy te opracowuje się najczęściej
27/10/2014
Czy program wychowawczy szkoły można zaktualizować później, niż do 30 września? Jeśli tak, to jakie są procedury?
26/10/2014
No, zauważyłam i nie za bardzo mi się to podoba. Nie neguję korzystania z pomocy, bo pomaganie jest fajne, ale wyręczanie już raczej nie...
26/10/2014
Pati, twój GPS jest niezawodny.
26/10/2014
Hm....muszko też to zauważyłaś? Smile
26/10/2014
bo/i ja też oglądam znowu Smile
26/10/2014
Kazimierz, czasami mi się wydaje, że coraz częściej ludzie żądają "gotowców", nie chce im się do pewnych rzeczy dochodzić samemu, a przecież to fajne jest Smile
26/10/2014
Bo mam dobrą pamięć? Bo zwracam uwagę na to co mówią/piszą/co dotyczy osób ważnych? bo masz gps założony?bo ... bo... Smile
26/10/2014
A tak a propos, skąd wiedziałaś, że oglądam???????????
?????
26/10/2014
ja też ja też!!!!!!!!!! miłego patrzałkowania
26/10/2014
Kocham siostrę Ratched Smile
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png złożony problem w kl...
bullet.png n-le nie pukają do d...
bullet.png dokumentacja - zaj. KK
bullet.png Prezentacja
bullet.png nauczyciel wspierający
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1161]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [415]
bullet.png Prezentacja [411]
bullet.png petycja- wysyłamy... [357]


8,352,117 Unikalnych wizyt