ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 8

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 23,155
bullet.png Najnowszy użytkownik: agi1346
Ostatnie komentarze
bullet.png [url]Ina[/url], może...
bullet.png U mnie tylko 1100 dz...
bullet.png Pedagog w lipcu ma u...
bullet.png ja akurat tego probl...
bullet.png ................Jak ...
bullet.png Zapomniałam dodać, ż...
bullet.png No oczywiście że ped...
bullet.png ja dziękuję, proszę ...
bullet.png Napastliwego??? Ten...
bullet.png Nie rozumiem komenta...
 
Komunikat MEN
 


Komunikat MEN

We wtorek, 4 kwietnia br. w Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” odbyło się kolejne posiedzenie Zespołu do spraw statusu zawodowego pracowników oświaty.
Było to kolejne spotkanie, w którym udział wzięli przedstawiciele reprezentatywnych organizacji nauczycielskich związków zawodowych, reprezentanci ogólnopolskich organizacji jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawiciele ministerstw.
Jak przewidywał harmonogram prac Zespołu, spotkanie było poświęcone podsumowaniu dotychczasowych prac grup roboczych. Przedstawiono zagadnienia będące tematem dyskusji roboczych, omówiono istotę prezentowanych propozycji rozwiązań w zakresie finansowania oświaty, systemu wynagrodzeń, awansu zawodowego, oceny i czasu pracy nauczycieli. Zaprezentowano opinie, uwagi, stanowiska zgłaszane podczas prac grup.
Wskazane zostały zagadnienia do dalszej dyskusji – precyzowania szczegółowych rozwiązań.
Ustalono plan dalszych działań zmierzających do opracowania założeń do ustawy o finansowaniu oświaty i nowelizacji Karty Nauczyciela.
Poruszono również kwestię podwyższenia płac nauczycielskich.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, harmonogram podwyżek wynagrodzeń dla nauczycieli przedstawimy w kwietniu br.
Członkowie Zespołu w ciągu 7 dni prześlą do MEN swoje uwagi, opinie do przedstawionej na spotkaniu propozycji zagadnień do dalszych prac.

Źródło: men.gov.pl



Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

19. czerwiec 2018 17:09

19. czerwiec 2018 13:40
Dobre badania sondażowe (np. w formie ankiety) to nie grzech Smile. Sam je co roku przeprowadzam. Jednak zgadzam się z Tomaszem. Nic nie zastąpi namysłu, pogłębionej refleksji, rozmowy...

18. czerwiec 2018 23:07
o, a ja właśnie machnęłam ankiety ... nie zajmę się jednak liczeniem odpowiedzi a refleksją, zadumą i planami na przyszłość Grin

18. czerwiec 2018 22:31
Dygresja. Właśnie "robię ewaluację" i bezczelnie skrytykowałem w niej podejście: ewaluacja = ankieta, na rzecz dużo większej roli obserwacji i rozmowy (i interpretacji a nie tylko opisu wyni

18. czerwiec 2018 21:59
Dzięki!

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png Prezentacja
bullet.png 10 LAT POTALU www.pe...
bullet.png wymiar czasu pedagoga
bullet.png zajęcia rewalidacyjne
bullet.png reforma
Najciekawsze tematy
bullet.png reforma [1864]
bullet.png pomoc pp - po "no... [758]
bullet.png zajęcia rewalidac... [754]
bullet.png Prezentacja [463]
bullet.png wymiar czasu peda... [298]