ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 7

bullet.png Użytkowników online: 2
Kazimierz, gora79

bullet.png Łącznie użytkowników: 21,213
bullet.png Najnowszy użytkownik: Magdass
Ostatnie komentarze  
 
W każdej szkole pedagog i psycholog
 
Opieka


W każdej szkole pedagog i psycholog

Rzeczniczka prasowa MEN Anna Ostrowska:
MEN pracuje nad przygotowaniem szkół do prowadzenia nauczania włączającego. Tworzymy narzędzia diagnostyczne do diagnozowania problemów, tworzymy standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Chcemy by do 2019 r. w każdej szkole pracował psycholog i pedagog.
Komentarze
#1 | reszta dnia 11. maj 2017
i ogarnął mnie lekki niepokój...
#2 | Beata M dnia 11. maj 2017
Podzielcie się swoimi opiniami na temat edukacji włączającej! Prowadzone są badania naukowe na ten temat i jest okazja, aby powiedzieć głośno jak wygląda dzisiaj edukacja włączająca w naszych szkołach. Wesprzyjmy badania naukowe! I siebie! Smile Zawieszam link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd08c4oJFyZlg1n3QeuPn9PFAyobYo3NJHeQvQlV2HfV-SVEg/viewform
#3 | reszta dnia 11. maj 2017
przeniosłam Cię przecież do ankiet!!!
#4 | Beata M dnia 11. maj 2017
Wiem, dzięki Smile Pomagam w dotarciu ankiety do tych co nie zaglądają na forum - może głos nauczycieli będzie bardziej usłyszany?
Co sądzicie np. o tym - "Edukacja włączająca jest ideą otwartych serc, a jej realizacja nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego?" Frown
#5 | Kazimierz dnia 11. maj 2017
Co sądzicie np. o tym - "Edukacja włączająca jest ideą otwartych serc, a jej realizacja nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego?"


Każda osoba chora powinna mieć zabezpieczone optymalne leczenie, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.

Każda osoba nieszczęśliwa powinna mieć zaspokojone wszelkie potrzeby co da jej szczęście, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.

Każda osoba bezdomna powinna mieć własne mieszkanie, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.

Każda osoba samotna powinna mieć znalezionego partnera, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.


I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej. Tylko co z tego nierealistycznego, życzeniowego myślenia wynika. Ano nic.

A tak w ogóle to ankietę wypełniłemSmile
#6 | Beata M dnia 12. maj 2017
Szlachetne intencje nie chodzą w parze z realiami Cool Albo zdarza się to rzadko. Ankietę też wypełniłam Wink
#7 | Tomek dnia 12. maj 2017
W tej ankiecie brakuje na końcu otwartego pola na uwagi. Bardzo ważną możliwość jakościowego wejścia w wyniki odbiera sobie autorka badania.

Poza tym w niektórych pytaniach są przeczenia, chyba nawet pierwszym - to się najczęściej nie sprawdza w językach innych niż angielski.

A myślenie życzeniowe już Kazimierz ślicznie skomentował.
#8 | teresa5 dnia 14. maj 2017
Ciekawa jestem i czekam na stwierdzenie przez Ministerstwo liczby uczniów przepadającą na jednego pedagoga. Bowiem obecna sytuacja jest wielce niesprawiedliwa w mojej szkole mam 1200 do 1300 uczniów przypadających na etat pedagoga. W małych szkołach miejskich od 200 do 500 na etat, zaś w szkołach wiejskich od 100 do 200 uczniów na etat i bez względu na liczbę uczniów wszyscy otrzymują to samo wynagrodzenie W szkołach wiejskich położonych w niedalekiej odległości od miast, pedagodzy otrzymują jeszcze dodatek wiejski. Pani Minister zadeklarowała się, że rozwiąże tę kwestię, ale trwa cisza w tej najważniejszej kwestii. Mam nadzieję, że Pani Minister ogłosi tę liczbę, ponieważ 1200 uczniów na etat pedagoga w dużej szkole nie gwarantuje skutecznej i satysfakcjonującej pracy na rzecz efektywnego rozwiązywania problemów podopiecznych.
#9 | reszta dnia 15. maj 2017
czyli ci wiejscy powinni pracować na 1/30? i za tyle brać kasę? czy to by Cię uszczęśliwiło?
#10 | alicjalucja dnia 15. maj 2017
W mojej szkole policzono 25 dzieci na godzinę dydaktyczną w tygodniu. Mam więc 9/26
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

29/05/2017
czy wiecie coś o pensum? ja dziś usłyszałam że jest podpisane 22 godz od września Smile
26/05/2017
Chodziło mi raczej o podstawę prawną Smile
26/05/2017
http://serwisy.gaz
etaprawna.pl/eduka
cja/artykuly/10455
60,nauczyciele-wie
cej-czasu-spedza-w
-szkole.html
25/05/2017
Skąd ten cytat?
25/05/2017
"Nauczyciele dłużej w szkole dla uczniów i rodziców" Co myślicie o tym?
25/05/2017
https://oko.press/
pomysl-zalewskiej-
szkola-jako-poradn
ia-psychologiczna-
nauczyciel-jako-te
rapeuta-bez-zgody-
rodzicow/ czy to możliwe???
25/05/2017
czy nie widzę... Frown
25/05/2017
bo...miało nie być przedm. do wyboru dla roczników z mieszanych podstaw
25/05/2017
czy tam jest okres przejściowy czy nie potrafię czytać ze zrozumieniem
25/05/2017
projekt egz. po 8 klasie
25/05/2017
25/05/2017
beata100, proszę : ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli
25/05/2017
25/05/2017
Możesz podać źródło?
24/05/2017
Tak
24/05/2017
czy tzn, że klasa może powstać nawet gdy jest jeden uczeń z orzeczeniem???
24/05/2017
Dziękuję za informację.
24/05/2017
Dobrze rozumiesz. Tak samo też jest z minimalną liczbą wszystkich uczniów w klasie integracyjnej.
24/05/2017
Czy dobrze rozumiem, że wg nowych przepisów przy tworzeniu klas integracyjnych nie ma podanej minimalnej liczby uczniów z orzeczeniami a tylko maksymalna?
22/05/2017
Jeden z niewielu ludzi łączących profesjonalizm z wielką kulturą osobistą, dystansem do siebie, rewelacyjnym poczuciem humoru. I jeszcze do tego wszystkiego rodowity Krakus.
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png reforma
bullet.png orzeczenie - ważność
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png innowacja pedagogiczna
bullet.png Niebieska Karta
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1162]
bullet.png reforma [657]
bullet.png godziny pedagoga ... [604]
bullet.png petycja- wysyłamy... [577]
bullet.png zajęcia rewalidac... [539]
Ostatnie artykuły
Brak artykułów


17,624,433 Unikalnych wizyt