ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 10

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,046
bullet.png Najnowszy użytkownik: Marteczka

Ostatnie komentarze
bullet.png Dostałam podwyżkę...
bullet.png Podziwiam wychowawcz...
bullet.png Nie dość, że tak ...
bullet.png Z tego co piszesz wy...
bullet.png pracuje jako pedagog...
bullet.png Ciekawe co z godzin...
bullet.png świetne artykuły b...
bullet.png Im niższy indeks ty...
bullet.png Proszę o podpowied...
bullet.png W punkt.:)
 
Ważne dla nas
 


Ważne dla nas


10 lipca 2014 (czwartek), godz. 12:00

Wspólne posiedzenie komisji: Edukacji, Nauki i Młodzieży oraz Samorządu Terytorialnego i Polityki Regionalnej.

Sala 14/bud. G

Pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela (druki nr 1500 i 1500-A)

- uzasadnia poseł Marzena Dorota Wróbel (Solidarna Polska)

Sprawa ujednolicenia pensum nauczycieli pedagogów, psychologów i logopedów szkolnych z pensum nauczycieli poradni psychologiczno-pedagogicznych.


Pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela (druk nr 1501)

- uzasadnia poseł Mariusz Orion Jędrysek (PiS)

Sprawa wydłużenia stażu w awansie zawodowym o okres trwających ponad rok nieobecności z powodu skorzystania przez nauczyciela z przysługujących mu urlopów i dni wolnych z tytułu macierzyństwa lub opieki nad dzieckiem.

------------------------------------------------------------------


Pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela (transmisja TV)


KONIECZNIE OGLĄDNIJCIE !!!

Zwróćcie szczególnie uwagę na to, w jaki sposób pani Lidia Krajewska (PO), zgłosiła wniosek o odrzucenie projektu po pierwszym czytaniu.
Krótko mówiąc, zgłosiła wniosek i nie uznała za stosowne w ogóle się na ten temat wypowiedzieć choćby w kilku zdaniach.
Wygląda to tak. Mamy większość - nie ma sensu dyskutować. NIE - BO NIE - BO TAK NAM SIĘ PODOBA - BO MAMY WIĘKSZOŚĆ. BO (cytując Bogusława Lindę z "Psów") NIE CHCE MI SIĘ Z WAMI GADAĆ. Arogancja i buta. Buta i arogancja - ale to już chyba wiemy.


PS

Najbardziej podobał mi się kierunek rozumowania pana wiceministra (podpierał się tu z resztą - o czym wspomniał - badaniami przeprowadzonymi przez nasz portal).
Wymowa była mniej więcej taka: nie ma sensu zmieniać prawa, bo niesprawiedliwość dotyczy tylko niewielkiej części nauczycieli - specjalistów. WSPANIALE, BRAWO. SUPER ROZUMOWANIE.




Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
#21 | Kazimierz dnia 23. lipca 2014
"Argumentowałam skomplikowanymi dojazdami, małym dzieckiem.Usłyszałam że to szkole ma być dobrze nie mi"

Niestety użyłaś fatalnych argumentów (byłyby dobre może dla kogoś empatycznego - a na to nie zawsze możesz liczyć u pracodawcy). Argumentacja dyrektora jest trudna do podważenia - bo niestety obiektywnie rzecz biorąc ma on rację. Twoje argumenty powinny być racjonalne, a nie emocjonalne i odnosić się właśnie do dobra szkoły i dzieci do niej chodzących, a nie do Twoich osobistych problemów, bo tu zawsze (no może prawie zawsze - patrz: empatyczny dyrektor) będziesz na straconej pozycji.
#22 | bonobo dnia 29. sierpnia 2014
..należę do grupy 30 i jeszcze trochę. Uważam, że różnicowanie pensum t o nierówność wobec prawa. Więc może poszukać wsparcia w instytucjach europejskich. Haga itp
#23 | Joan55 dnia 29. sierpnia 2014
DYSKRYMINACJA !!!! Dlaczego organ prowadzący ma decydować o pensum pedagogów!!! Pensum powinno być ustalone w KN, a nie od widzi mi się organu prowadzącego.
Należę do grupy 30 + 2KN i jeszcze słyszę. Możemy zwiększyć do 40h!!!!
#24 | jolak dnia 30. sierpnia 2014
W jakim Państwie my żyjemy? Brakuje mi słów na wyrażenie złości i goryczy ,które mną wstrząsają. Czy naprawdę już nic nie możemy zrobić, by w końcu zaczęto nas traktować jako pełnoprawnych obywateli?. Popieram pomysł "bonobo". Również należę do grupy 30 + 2KN i wypraszam sobie komentarze pewnego pana typu "niewielki odsetek".
#25 | apoloniusz dnia 11. października 2014
A gdzie równość wobec prawa?
#26 | apoloniusz dnia 01. listopada 2014
cyt."bo niesprawiedliwość dotyczy tylko niewielkiej części nauczycieli .."
Tu jest SEDNO sprawy-NIESPRAWIEDLIWOŚĆ !
Można zgodzić się na niesprawiedliwe traktowanie grupy ludzi tylko dlatego,że jest ich niewielu?
To jakaś inna niesprawiedliwość ,NIEWIELKA[bo dotyczy niewielkiej grupy]?
NIESPRAWIEDLIWOŚĆ JEST ALBO JEJ NIE MA!!!
Przyznaję,że nie rozumiem tego toku myślenia.
Na marginesie-zwiększona liczba godzin pracy jest dla mnie coraz bardziej uciążliwa-zwyczajnie- jestem zmęczona.I to,niestety, przekłada się na jakość pracy
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

28. marca 2024 23:08
Przy czym nie musi być wprost w orzeczeniu napisane, że ma być pomoc; tylko tak jak napisał już Kazimierz - zależy co dziecko potrzebuje (a zawarto w orzeczeniu) (por. Roz. Dz.U.2020,1309,§7)
.

27. marca 2024 00:12
Tak, jeśli wynika to z realizacji zadań zawartych w orzeczeniu.

26. marca 2024 21:23
Czy zgodnym z przepisami jest zatrudnienie pomocy nauczyciela dla ucznia z autyzmem w szkole ogólnodostępnej w klasach 1-8?

21. marca 2024 09:36
Ktoś ma może "podzielić się " planem pracy pedagoga szkolnego szkół średnich ?

15. marca 2024 14:00
Witam! Może ktoś ma lub może pomóc co napisać w opinii mentora dla psychologa. Pozdrawiam.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png pedagog szkolny i sp...
bullet.png specjaliści od 1 wr...
bullet.png jakie programy profi...
bullet.png POLECANY PRAWNIK - p...
Najciekawsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje? [438]