Aby przeczytać artykuł/scenariusz musisz się zarejestrować REJESTRACJA
Artykuły: Dydaktyka
Ocenianie uczniów
Główny Administrator
OCENIANIE UCZNIÓW
Ocenianie pracy i osiągnięć uczniów należy wciąż do najdrażliwszych problemów szkolnych. Zbyt rzadko zdajemy sobie sprawę, że ocena za odpowiedź czy sprawdzian odnosi się nie tylko do sfery intelektualnej ucznia ale w równym stopniu do sfery wartości emocjonalnych, moralnych i motywacyjnych.
( chyba niezłe na radę szkoleniową )
Terapia pedagogiczna
beata1312
TERAPIA PEDAGOGICZNA
Jednym z ważnych problemów współczesnej szkoły jest zagadnienie niepowodzeń szkolnych, które rozpatruje się wieloaspektowo zarówno od strony przyczyn, objawów, jak i możliwości ich przezwyciężania. W zależności od źródeł niepowodzeń szkolnych, a więc uwarunkowań środowiskowych, wychowawczych czy też tkwiących w samych uczniach, podejmuje się różne sposoby pracy w celu ich likwidacji.
W ostatnich latach akcentuje się działalność pedagogiczną skierowaną na rozpoznawanie przyczyn i usuwanie następstw niepowodzeń szkolnych w postaci zaburzeń zachowania i osobowości. Szczególne znaczenie przywiązuje się do działalności korekcyjno -kompensacyjnej, nazywanej także terapią pedagogiczną lub wychowawczą, ukierunkowanej na korygowanie i kompensowanie zaburzeń psychoruchowego rozwoju dziecka jako jednej z istotnych przyczyn niepowodzeń szkolnych.
w szkole zatrudniony jest pedagog szkolny i pedagog specjalny, dyr każe pedagogowi realizować w ramach pensum 5 godzin rewalidacji, pedagog specjalny nie ma rewalidacji. Czy tak można?
Jak rozumiec sytuację kryzysową na E8? Uczeń przewlekle chory, nie można wydłużyć czasu na egzaminie na podstawie zaświadczenia .Czy pogorszenie się stanu zdrowia to sytuacja kryz
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 73,060,154 unikalne wizyty