ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 1

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,556
bullet.png Najnowszy użytkownik: pedagogok

Ostatnie komentarze
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
bullet.png :(
bullet.png Edukacja zdrowotna j...
bullet.png Kto będzie miał kw...
bullet.png [url]https://glos.pl...

Download: Program do obliczania Indeksu Przemocy i Ogólnego Indeksu Agresji (autor - Kazimierz)
Download > Diagnoza ( narzędzia do analizy danych ) > Program do obliczania Indeksu Przemocy i Ogólnego Indeksu Agresji (autor - Kazimierz)

Program do obliczania Indeksu Przemocy i Ogólnego Indeksu Agresji (autor - Kazimierz)


Program do analizy wyników badań Moje życie w klasie. Pozwala obliczyć Indeks Przemocy i Ogólny Indeks Agresji. Program otworzy się w excelu. Proszę wybrać opcję "włącz makra". Opis samej metody można znaleźć w zakładce DIAGNOZA - Mierzenie poziomu przemocy w klasie.
Kalendarz
Kazimierz
25. stycznia 2009
Pobrań
Pobierz 5896
Informacje
Licencja: główny administrator

Aby pobra plik musisz si zarejestrowa
REJESTRACJA

Facebook - Lubię To:


Komentarze
#1 | malgosiabrusy dnia 26. października 2023
Proszę o podpowiedź jak interpretować indeksy przemocy szkolnej i agresji zrobionej z Państwa propozycją. Indeks z obliczeń wynosi np. 21,21% - czy to jest w skali 100%. Program w obliczaniu bardzo pomocny.Smile
#2 | Kazimierz dnia 27. października 2023
Im niższy indeks tym lepiej. Nie ma badań, które wskazywałyby, czy wynik, który uzyskaliście jest dobry, czy kiepski. Ja wykorzystuję wyniki do porównywania klas między sobą, a także wyniki z kolejnych lat pozwalają mi porównywać - w skali szkoły i poszczególnych klas - czy sytuacja się polepsza, czy pogarsza. To jest istota wykorzystania badań. Np. indeks agresji wynosił w klasie V A 22,36%, a w pozostałych klasach poniżej 10%. Trzeba się zastanowić dlaczego tak jest. W roku szkolnym 2022/2023 indeks dla szkoły wynosił 15,38%, a w roku szkolnym 2023/2024 28,15%. Znów warto się zastanowić, skąd ten wzrost? Przeanalizować wyniki poszczególnych klas, odpowiedzi na konkretne pytania i wyciągnąć wnioski do pracy.
#3 | Aginek11 dnia 06. stycznia 2025
Dzień dobry,mam problemy z uruchomieniem programu. Czy należy coś wykupić?
#4 | Kazimierz dnia 08. stycznia 2025
Nie. Należy tylko postępować zgodnie z dokładnymi instrukcjami.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Statystyka Łącznie plików: 16
Łączna liczba pobrań: 105168
Najpopularniejszy plik: Socjometria bez tajemnic (nadesłane przez kasia 7) [ 28803 ]
Najnowszy plik: Plan rozwoju zawodowego - nauczyciel dyplomowany (nadesłane przez Wi82) [ 667 ]

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

13. lutego 2025 19:09
Tylko szkoła specjalna. Jeśli złota rączka w jakimś zawodzie, to może sobie poradzi w formach pozaszkolnych

12. lutego 2025 22:21
Czy ucznia z niepełnosprawności
ą int. w st. umiarkowanym przyjmą do szkoły branżowej ogólnodostępnej?cz
y zostaje tylko edukacja w szkole specjalnej branżowej?

31. stycznia 2025 17:11

31. stycznia 2025 17:00
Czy nauczyciel współorganizujący kształcenie musi prowadzić oddzielny dziennik ,czy może być dopisany do zajęć w klasie .

30. stycznia 2025 19:02
To Minister Infrastruktury swoje i Min. Pracy swoje a to jedna Polska. Szkoły innych gmin stosują się do Rozp.Min. Infrastruktury. My usłyszeliśmy,że jak nam nie pasuje możemy jeździć PKSem.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png egzamin ósmoklasist...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png respektowanie opinii...
bullet.png zajęcia rewalidacyjne
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1484]
bullet.png egzamin ósmoklas... [204]