ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 2

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,163
bullet.png Najnowszy użytkownik: PedagogNatalia

Ostatnie komentarze
bullet.png Edukacja zdrowotna j...
bullet.png Kto będzie miał kw...
bullet.png [url]https://glos.pl...
bullet.png Dostałam podwyżkę...
bullet.png Podziwiam wychowawcz...
bullet.png Nie dość, że tak ...
bullet.png Z tego co piszesz wy...
bullet.png pracuje jako pedagog...
bullet.png Ciekawe co z godzin...
bullet.png świetne artykuły b...
MAPA STRONY

MAPA STRONY

Ostatnie tematy na forum Newsy
Charakterystyka zawodu
  • synteza
  • zadania zawodowe
  • zarobki
Warunki pracy i zatrudnienia
  • pedagog w świetle prawa
  • czas pracy
  • limity etatów
  • warunki pracy
  • zarobki
Wymagane kwalifikacje Dokumentacja pedagoga
Awans zawodowy
Pomoc materialna
  • stypendia i zasiłki
  • podręczniki
  • gorący posiłek
Pomoc psychologiczna
  • dostosowanie wymagań
  • egzamin
  • kształcenie specjalne
  • wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • dysleksja
  • ADHD
  • uczeń upośledzony umysłowo w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
Dysleksja
  • etiologia
  • symptomatologia
  • wczesna diagnoza
  • pomoc
  • działania nauczyciela
Dysleksja - dodatki
  • specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu w klasyfikacji ICD-10 i DSM - IV
  • lista wskaźników dojrzałości szkolnej sześciolatka
  • warunki egzaminu dla uczniów ze stwierdzonymi specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • jak pracować w domu z dzieckiem dyslektycznym ( wybór ćwiczeń )
  • specjalistyczne procedury diagnozowania i opiniowania w kierunku dysleksji rozwojowej
  • edukacyjne programy komputerowe rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Dysleksji
  • wykaz - z objaśnieniami - niektórych pojęć związanych z problemem dysleksji
  • dysleksja - bibliografia
ADHD
  • kryteria diagnostyczne
  • przyczyny, diagnoza
  • zaburzenia zachowania
  • działania nauczyciela
  • rady dla rodziców
  • nauczanie indywidualne
ADHD - dodatki
  • kryteria diagnostyczne zespołu hiperkinetycznego według ICD - 10
  • terapia farmakologiczna dzieci z ADHD
  • ADHD - bibliografia
Dostosowanie warunków i form przeprowadzania egzaminu do indywidualnych potrzeb uczniów
Dostosowanie wymagań edukacyjnych w praktyce Specyficzne problemy w nauce - ćwiczenia
  • doskonalenie motoryki małej
  • doskonalenie motoryki dużej
  • doskonalenie percepcji słuchowej
  • doskonalenie percepcji wzrokowej
  • doskonalenie umiejętności czytania
  • doskonalenie umiejętności pisania
Kształcenie specjalne Nauczanie indywidualne
Wczesnewspomaganie rozwoju dziecka
Diagnoza Ankieta - charakterystyka klasy
Ankieta dla rodziców Ankieta dla dzieci
Badania socjometryczne
  • cele
  • metoda
  • analiza
Mierzenie poziomu przemocy w klasach
  • cele
  • metoda
  • analiza
Diagnoza rodziny : narzędzia Diagnoza sytuacji szkolnej ucznia
Diagnoza środowiska wychowawczego tworzonego przez szkołę Diagnoza funkcjonowania dziecka w rolach szkolnych
Diagnoza błędów wychowawczych Odpowiedzialność prawna nieletnich
  • procedury postępowania
  • działania interwencyjne
  • współpraca z policją
Objawy wskazujące na możliwość używania narkotyków przez dzieci Telefony potrzebne w sytuacjach kryzysowych
Filie MOPS w Krakowie Ciekawe książki
Artykuły i scenariusze zajęć Ciekawe linki
Pliki do ściągnięcia Akty prawne
Zmiany w prawie Sprawdzian-egzamin

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:



Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

20. czerwca 2024 13:04
Proszę o informację z jakich materiałów Państwo korzystacie na zajęciach z doradztwa zawodowego w klasach 7-8?Jeśli oczywiście Państwo uczycie.

15. czerwca 2024 21:40
Tak będzie ale strasznie żal chłopca 😔

15. czerwca 2024 18:21
W trzeciej klasie ten argument odpada.

15. czerwca 2024 18:21
W klasie pierwszej lub drugiej rodzic zawsze może użyć argumentu, że dziecko ma trzy lata na opanowanie podstawy programowej. I będzie miał rację.

15. czerwca 2024 18:19
Nie kopcie się z koniem, przepuśćcie młodego człowieka i zostawcie (ewentualnie) w klasie trzeciej.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png program wych - prof.
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png urlop nauczyciela
bullet.png problem z uczniem
bullet.png Niebieska Karta
Najciekawsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje? [468]
bullet.png program wych - prof. [450]