ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 6

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,709
bullet.png Najnowszy użytkownik: napio6

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
MAPA STRONY

MAPA STRONY

Ostatnie tematy na forum Newsy
Charakterystyka zawodu
  • synteza
  • zadania zawodowe
  • zarobki
Warunki pracy i zatrudnienia
  • pedagog w świetle prawa
  • czas pracy
  • limity etatów
  • warunki pracy
  • zarobki
Wymagane kwalifikacje Dokumentacja pedagoga
Awans zawodowy
Pomoc materialna
  • stypendia i zasiłki
  • podręczniki
  • gorący posiłek
Pomoc psychologiczna
  • dostosowanie wymagań
  • egzamin
  • kształcenie specjalne
  • wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • dysleksja
  • ADHD
  • uczeń upośledzony umysłowo w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
Dysleksja
  • etiologia
  • symptomatologia
  • wczesna diagnoza
  • pomoc
  • działania nauczyciela
Dysleksja - dodatki
  • specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu w klasyfikacji ICD-10 i DSM - IV
  • lista wskaźników dojrzałości szkolnej sześciolatka
  • warunki egzaminu dla uczniów ze stwierdzonymi specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • jak pracować w domu z dzieckiem dyslektycznym ( wybór ćwiczeń )
  • specjalistyczne procedury diagnozowania i opiniowania w kierunku dysleksji rozwojowej
  • edukacyjne programy komputerowe rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Dysleksji
  • wykaz - z objaśnieniami - niektórych pojęć związanych z problemem dysleksji
  • dysleksja - bibliografia
ADHD
  • kryteria diagnostyczne
  • przyczyny, diagnoza
  • zaburzenia zachowania
  • działania nauczyciela
  • rady dla rodziców
  • nauczanie indywidualne
ADHD - dodatki
  • kryteria diagnostyczne zespołu hiperkinetycznego według ICD - 10
  • terapia farmakologiczna dzieci z ADHD
  • ADHD - bibliografia
Dostosowanie warunków i form przeprowadzania egzaminu do indywidualnych potrzeb uczniów
Dostosowanie wymagań edukacyjnych w praktyce Specyficzne problemy w nauce - ćwiczenia
  • doskonalenie motoryki małej
  • doskonalenie motoryki dużej
  • doskonalenie percepcji słuchowej
  • doskonalenie percepcji wzrokowej
  • doskonalenie umiejętności czytania
  • doskonalenie umiejętności pisania
Kształcenie specjalne Nauczanie indywidualne
Wczesnewspomaganie rozwoju dziecka
Diagnoza Ankieta - charakterystyka klasy
Ankieta dla rodziców Ankieta dla dzieci
Badania socjometryczne
  • cele
  • metoda
  • analiza
Mierzenie poziomu przemocy w klasach
  • cele
  • metoda
  • analiza
Diagnoza rodziny : narzędzia Diagnoza sytuacji szkolnej ucznia
Diagnoza środowiska wychowawczego tworzonego przez szkołę Diagnoza funkcjonowania dziecka w rolach szkolnych
Diagnoza błędów wychowawczych Odpowiedzialność prawna nieletnich
  • procedury postępowania
  • działania interwencyjne
  • współpraca z policją
Objawy wskazujące na możliwość używania narkotyków przez dzieci Telefony potrzebne w sytuacjach kryzysowych
Filie MOPS w Krakowie Ciekawe książki
Artykuły i scenariusze zajęć Ciekawe linki
Pliki do ściągnięcia Akty prawne
Zmiany w prawie Sprawdzian-egzamin

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:



Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dziennik
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1500]
bullet.png dziennik [791]
bullet.png mam te kwalifikacje? [481]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]