ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 8

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,758
bullet.png Najnowszy użytkownik: langelika

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Atrykuł/scenariusz
Aby przeczytać artykuł/scenariusz musisz się zarejestrować
REJESTRACJA
Artykuły: Przypadki indywidualne
Kacper - chłopiec w świetlicy środowiskowej

Beata Okuniewska-Kryskowiak

KACPER

Opisuję chłopca , który uczęszcza na zajęcia świetlicy środowiskowej.


Maciek

Główny administrator

MACIEK

Są dzieci hiperaktywne, nieufne, skłonne do bójek i innych agresywnych zachowań, sprzeciwiające się wszelkim normom i zasadom, które mimo stosowania różnorodnych oddziaływań w sposób rażący zaburzają ład klasowy i szkolny nie osiągając jednocześnie wyników w nauce na poziomie współmiernym ze zdolnościami.


Mateusz - pełnoletni uczeń

zk

MATEUSZ

Analiza zajścia pomiędzy nauczycielem a pełnoletnim uczniem szkoły zawodowej oraz sposób rozwiązania konfliktu w drodze mediacji.


Studium przypadku

Anna Rózga

Studium przypadku

Opis i analiza przypadku dziecka przejawiającego trudności w zachowaniu.


Tomek

Główny administrator

TOMEK

Większość zachowań stwarzających problemy w klasie zachodzi na poziomie drobnych (pomimo to bardzo stresujących dla wielu nauczycieli) nieprzyjemności. Zachowania te traktowane w izolacji i pojawiające się sporadycznie mogą nie wydawać się szczególnie istotne lecz ich kumulacja burzy właściwie rozumianą dyscyplinę w klasie, wpływając zdecydowanie negatywnie na proces edukacyjny. Szczególnego znaczenia nabiera problem przestrzegania dyscypliny u ucznia cieszącego się wśród kolegów dużym prestiżem.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

21. listopada 2025 20:58
Poza tym kryterium powinno być to, czy rzeczywiście jego grafia jest tak zaburzona, że nie można absolutnie odczytać tego co napisał.

21. listopada 2025 20:56
Zgadzam się z Tomaszem. 8 lat pracował w szkole bez komputera, a tu nagle przy egzaminie musi. Rodzice mogą sobie naciskać. To jest decyzja rady pedagogicznej.

19. listopada 2025 22:41
lis - od dawna poradnie już nie wypowiadają się wprost ad. egzaminów; stwierdzają "tylko" czy ma dys-, itp. Więc zapisu być nie musi, ale powinien być wdrożony.

19. listopada 2025 19:40
Doradźcie proszę czy w opinii o dysgrafii musi być wprost zapis że uczeń może pisać egzamin E8 na komputerze? Uczeń nie wdrożony do komputera rodzice naciskają a ja nie mam pewności

18. listopada 2025 09:10
Dzień dobry, Czy może się ktoś podzielić doświadczeniami w pracy z uczniem zdolnym z matematyki klasa 2 SP, chodzi mi o kwestię realizacji indywidualnego programu czy też toku nauki. Dzięku

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png zmiana orzeczenia
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
bullet.png szkolenia l-learning
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum