ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 5

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,708
bullet.png Najnowszy użytkownik: zespolppp1

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Atrykuł/scenariusz
Aby przeczytać artykuł/scenariusz musisz się zarejestrować
REJESTRACJA
Artykuły: Scenariusze zajęć
Działamy w zespole.
Rozwijanie współpracy grupowej (dodała annao)

Indywidualny program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Program opracowany dla ucznia drugorocznego, z trudnościami w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. (nadesłała gjustyna)

Integracja klasy
Scenariusz zajęć dla I klasy gimnazjum ( dodała agaj )

Integracja, koleżeństwo
Scenariusz oparty na znanej pedagogom bajce. Bajka znana ale warto ją od czasu do czasu "odświeżyć".( dodała agaciorka )

Ja i moja rodzina
Zajęcia socjoterapeutyczne o rodzinie ( dodała berta )

Ja i moje wartości
Wykorzystywany w celu przygotowania zmian w pr. wych. lub w innym... w wolnym polu był rysunek, ale się nie przeniósł ( dodała pedagoggim1 )

Jak być obowiązkowym?
Scenariusz dotyczący trenowania i wzmacniania samodyscypliny i odpowiedzialności. ( dodała agaciorka )

Jak radzić sobie ze stresem ?
Scenariusz zajęć warsztatowych w klasie III gimnazjum ( dodała Nortik.)

Kobiecość, męskość
Cele: -uświadomienie różnic między psychiką kobiety i mężczyzny; -przezwyciężanie trudności wynikających z różnic psychofizycznych; -postawa otwartości, akceptacji i rozumienia drugiego człowieka. ( dodała delfin )

Kompetencje moralne
Scenariusz zajęć na temat kompetencji moralnych ( dodał główny administrator )

Komunikacja interpersonalana
Warsztat do przeprowadzenia z młodzieżą szkoły ponadgimazjalnej

Konspekt zajęć z socjoterapii
Świat emocji wokół nas. Jak radzić sobie z nieprzyjemnymi uczuciami i agresją ( trening kontroli złości).Zapoznanie uczniów ze sposobami eliminowania negatywnych emocji i zachowań agresywnych. Odprężenie i wyciszenie się uczniów (budowanie poczucia bezpieczeństwa). ( dodał Maciej Herwart )

Łamigłówki mądrej główki – gra dydaktyczna. Zajęcia rewalidacyjne
Scenariusz na zajęcia rewalidacyjne bądź korekcyjno-kompensacyjne.

Mediacje w szkole
Celem mediacji jest wypracowanie takiego rozwiązania, w którym mamy do czynienia z dwoma zwycięzcami. Rozwiązanie konfliktu następuje przez wspólnie przyjęte porozumienie, co umożliwia realizowanie interesów na akceptowalnym przez wszystkie strony poziomie. Mediacja powinna się kończyć pisemnym porozumieniem, kontraktem, który powinien zawierać przeprosiny za nieprzyjazne zachowanie, ofertę rekompensaty strat oraz wyrządzonych szkód i krzywd. ( dodała Magda )

Mieć przyjaciela, być przyjacielem.
Scenariusz zajęć na temat przyjaźni ( dodał główny administrator )

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1500]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]