Aby przeczytać artykuł/scenariusz musisz się zarejestrować REJESTRACJA
Artykuły: Scenariusze zajęć
Działamy w zespole. Rozwijanie współpracy grupowej (dodała annao)
Indywidualny program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Program opracowany dla ucznia drugorocznego, z trudnościami w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. (nadesłała gjustyna)
Integracja klasy Scenariusz zajęć dla I klasy gimnazjum ( dodała agaj )
Integracja, koleżeństwo Scenariusz oparty na znanej pedagogom bajce. Bajka znana ale warto ją od czasu do czasu "odświeżyć".( dodała agaciorka )
Ja i moja rodzina Zajęcia socjoterapeutyczne o rodzinie ( dodała berta )
Ja i moje wartości Wykorzystywany w celu przygotowania zmian w pr. wych. lub w innym...
w wolnym polu był rysunek, ale się nie przeniósł ( dodała pedagoggim1 )
Jak być obowiązkowym? Scenariusz dotyczący trenowania i wzmacniania samodyscypliny i odpowiedzialności. ( dodała agaciorka )
Jak radzić sobie ze stresem ? Scenariusz zajęć warsztatowych w klasie III gimnazjum ( dodała Nortik.)
Kobiecość, męskość Cele:
-uświadomienie różnic między psychiką kobiety i mężczyzny;
-przezwyciężanie trudności wynikających z różnic psychofizycznych;
-postawa otwartości, akceptacji i rozumienia drugiego człowieka.
( dodała delfin )
Kompetencje moralne Scenariusz zajęć na temat kompetencji moralnych ( dodał główny administrator )
Komunikacja interpersonalana Warsztat do przeprowadzenia z młodzieżą szkoły ponadgimazjalnej
Konspekt zajęć z socjoterapii Świat emocji wokół nas. Jak radzić sobie z nieprzyjemnymi uczuciami i agresją ( trening kontroli złości).Zapoznanie uczniów ze sposobami eliminowania negatywnych emocji i zachowań agresywnych. Odprężenie i wyciszenie się uczniów (budowanie poczucia bezpieczeństwa).
( dodał Maciej Herwart )
Łamigłówki mądrej główki – gra dydaktyczna. Zajęcia rewalidacyjne Scenariusz na zajęcia rewalidacyjne bądź korekcyjno-kompensacyjne.
Mediacje w szkole Celem mediacji jest wypracowanie takiego rozwiązania, w którym mamy do czynienia z dwoma zwycięzcami. Rozwiązanie konfliktu następuje przez wspólnie przyjęte porozumienie, co umożliwia realizowanie interesów na akceptowalnym przez wszystkie strony poziomie. Mediacja powinna się kończyć pisemnym porozumieniem, kontraktem, który powinien zawierać przeprosiny za nieprzyjazne zachowanie, ofertę rekompensaty strat oraz wyrządzonych szkód i krzywd. ( dodała Magda )
Mieć przyjaciela, być przyjacielem. Scenariusz zajęć na temat przyjaźni ( dodał główny administrator )
Zgadzam się z Tomaszem. 8 lat pracował w szkole bez komputera, a tu nagle przy egzaminie musi. Rodzice mogą sobie naciskać. To jest decyzja rady pedagogicznej.
lis - od dawna poradnie już nie wypowiadają się wprost ad. egzaminów; stwierdzają "tylko" czy ma dys-, itp. Więc zapisu być nie musi, ale powinien być wdrożony.
Doradźcie proszę czy w opinii o dysgrafii musi być wprost zapis że uczeń może pisać egzamin E8 na komputerze? Uczeń nie wdrożony do komputera rodzice naciskają a ja nie mam pewności
Dzień dobry,
Czy może się ktoś podzielić doświadczeniami w pracy z uczniem zdolnym z matematyki klasa 2 SP, chodzi mi o kwestię realizacji indywidualnego programu czy też toku nauki.
Dzięku
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 73,604,975 unikalne wizyty