ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 8

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 24,670
bullet.png Najnowszy użytkownik: tamikaaa
Ostatnie komentarze
bullet.png i to jest prawdziwa ...
bullet.png No i dobrze, bo marn...
bullet.png I praca w młodym, d...
bullet.png Tak, zabraknie specj...
bullet.png Pewnie partia mu nie...
bullet.png przy takim rozkładz...
bullet.png :o [url]https://www...
bullet.png Z ogonkiem:):) Super...
bullet.png I udało się zebra...
bullet.png Trzymam kciuki i dok...
Forum
Dostp do forum wymaga rejestracji
REJESTRACJA

Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
krzyk nauczycieli wychowanie 5 08. styczeń 2019 20:37
pogarda wobec nauczycieli różności 46 20. grudzień 2017 10:52
podwyżka dla nauczycieli prawo oświatowe 16 30. maj 2017 23:01
dni gminy i inne przejawy aktywności nauczycieli samopomoc - proszę o.. 4 11. maj 2017 17:26
Fraternizowanie się nauczycieli z rodzicami wychowanie 10 15. wrzesień 2014 09:40
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

16. lipiec 2019 09:35
Czy ktoś z Was jako pedagog szkolny prowadził zajęcia z wczesnego wspomagania rozwoju?

12. lipiec 2019 22:27

12. lipiec 2019 14:07
Witam, Czy jest ktoś kto kończył podyplomówke z oligofrenopedagogi
ki?

11. lipiec 2019 11:34
ja

10. lipiec 2019 20:23
Czy ktoś z Was prowadził zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-spolec
zne? Proszę o kontakt na PW. Dziękuję.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png ocena pracy nauczyciela
bullet.png reforma
bullet.png obowiązkowa lektura...
bullet.png staż na dyplomowanego
bullet.png dokumentacja - zaj. KK
Najciekawsze tematy
bullet.png reforma [2616]
bullet.png nauczyciel wspoma... [318]
bullet.png staż na dyplomow... [83]
bullet.png obowiązkowa lekt... [32]
bullet.png dokumentacja - za... [23]