W każdej szkole pedagog i psycholog
Rzeczniczka prasowa MEN Anna Ostrowska: MEN pracuje nad przygotowaniem szkół do prowadzenia nauczania włączającego. Tworzymy narzędzia diagnostyczne do diagnozowania problemów, tworzymy standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Chcemy by do 2019 r. w każdej szkole pracował psycholog i pedagog.
Podzielcie się swoimi opiniami na temat edukacji włączającej! Prowadzone są badania naukowe na ten temat i jest okazja, aby powiedzieć głośno jak wygląda dzisiaj edukacja włączająca w naszych szkołach. Wesprzyjmy badania naukowe! I siebie! Zawieszam link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd08c4oJFyZlg1n3QeuPn9PFAyobYo3NJHeQvQlV2HfV-SVEg/viewform
Wiem, dzięki Pomagam w dotarciu ankiety do tych co nie zaglądają na forum - może głos nauczycieli będzie bardziej usłyszany?
Co sądzicie np. o tym - "Edukacja włączająca jest ideą otwartych serc, a jej realizacja nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego?" :|
Co sądzicie np. o tym - "Edukacja włączająca jest ideą otwartych serc, a jej realizacja nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego?"
Każda osoba chora powinna mieć zabezpieczone optymalne leczenie, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.
Każda osoba nieszczęśliwa powinna mieć zaspokojone wszelkie potrzeby co da jej szczęście, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.
Każda osoba bezdomna powinna mieć własne mieszkanie, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.
Każda osoba samotna powinna mieć znalezionego partnera, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.
I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej. Tylko co z tego nierealistycznego, życzeniowego myślenia wynika. Ano nic.
Ciekawa jestem i czekam na stwierdzenie przez Ministerstwo liczby uczniów przepadającą na jednego pedagoga. Bowiem obecna sytuacja jest wielce niesprawiedliwa w mojej szkole mam 1200 do 1300 uczniów przypadających na etat pedagoga. W małych szkołach miejskich od 200 do 500 na etat, zaś w szkołach wiejskich od 100 do 200 uczniów na etat i bez względu na liczbę uczniów wszyscy otrzymują to samo wynagrodzenie W szkołach wiejskich położonych w niedalekiej odległości od miast, pedagodzy otrzymują jeszcze dodatek wiejski. Pani Minister zadeklarowała się, że rozwiąże tę kwestię, ale trwa cisza w tej najważniejszej kwestii. Mam nadzieję, że Pani Minister ogłosi tę liczbę, ponieważ 1200 uczniów na etat pedagoga w dużej szkole nie gwarantuje skutecznej i satysfakcjonującej pracy na rzecz efektywnego rozwiązywania problemów podopiecznych.
Jak rozumiec sytuację kryzysową na E8? Uczeń przewlekle chory, nie można wydłużyć czasu na egzaminie na podstawie zaświadczenia .Czy pogorszenie się stanu zdrowia to sytuacja kryz
Dziękuję za odpowiedź. To jest zindywidualizowana ścieżka kszt. Mam już 4 uczniów razem, piąty ma dołączyć ;-( Dyrekcja twierdzi, że to zgodne z prawem.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 73,032,998 unikalne wizyty