14 października zarejestrował się na naszej stronie 2000 użytkownik.
Strona istnieje od 10 lipca 2008 roku. Po jedenastu miesiącach ( 04.06.2009 ) mieliśmy zarejestrowanych 1000 użytkowników. Do zarejestrowania kolejnego tysiąca wystarczyło już tylko 5 miesięcy.
Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim współtworzącym stronę, a szczególnie naszej wspaniałej administratorce RESZCIE, za niezwykłe zaangażowanie i stałą forumową czujność oraz ogrom pracy włożony we współredagowanie strony.
Mam nadzieję, że strona, choć w niewielkim stopniu pomaga wam w codziennej, bardzo trudnej ( no może bez przesady ) pracy.
Szanowny Kazimierzu Wielki i kochana Reszto (wbrew loginowi) wcale nie taka resztka Wam i tej stronie zawdzięczam tak wiele,ze trudno opisać! Jesteście moimi dobrymi znajomymi, których bardzo szanuję.
no Kochani..jak to mówi dzisiejsza młodzież - pełen szacun !!
Bardzo się cieszę, że mogę uczestniczyć w ttym wirtualnooświatowym świecie Reasumując - vivat pedagodzy A dla szefów buziaki
Przyłączam się do gratulacji dla naszego Kazia i Reszty oraz wszystkich Forumowiczów!!! (Tym razem już wierszyka pisać nie bedę...)
Co prawda ostatnio rzadziej Was odwiedzam i "udzielam się", ale nadal UWIELBIAM to forum!
Pozdrawiam
P.S. Kazimierzu, kanapeczki ze smalczykiem wyglądają pysznie
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,642,029 unikalne wizyty