Gości online: 28
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 31,163
Najnowszy użytkownik: PedagogNatalia
O nie! Ta strona potrzebuje włączonej obsługi języka JavaScript !
Twoja przeglądarka nie obsługuje tego języka lub ma wyłączoną jego obsługę. Włącz wykonywanie kodu JavaScript w swojej przeglądarce internetowej, aby skorzystać ze wszystkich funkcji strony lub skorzystaj z programu obsługującego język JavaScript, np. Mozilla Firefox , Apple Safari , Opera , Google Chrome lub Windows Internet Explorer w wersji wyższej niż 6.
Publiczny profil użytkownika jaro
Nazwa użytkownika
jaro
Typ konta
Użytkownik
Data rejestracji
11. kwietnia 2012
Data ostatniej wizyty
25. stycznia 2016
Dodatkowe informacje
Skąd
Czernichów
Statystyki
Postów w shoutboksie
0
Komentarzy
2
Postów na forum
10
0 Tematy ::
10 Postów ::
0 Tematów na dzień ::
<1 posty/dzień
jaro zajmuje miejsce 417. w ilości napisanych postów z <1% wszystkich postów.
Ostatnie tematy (Pokaż posty)
Forum
Ostatni post
Ten użytkownik nie założył jeszcze żadnego tematu.
Ostatnie posty (Pokaż tematy)
Forum
Ostatni post
prosba o wypelnienie ankiety
samopomoc - proszę o..
20. stycznia 2015 19:50
Projekt nowego rozporządzenia
pomoc psychologiczno-pedago...
26. czerwca 2013 08:47
Mamy odwagę - wspieraj swoich
różności
14. lutego 2013 17:34
Studium Socjoterapii i Psychoterapii ...
szkolenia, kampanie, programy
23. czerwca 2012 11:04
Studium Socjoterapii i Psychoterapii ...
szkolenia, kampanie, programy
15. czerwca 2012 06:39
Studium Socjoterapii i Psychoterapii ...
szkolenia, kampanie, programy
07. czerwca 2012 14:41
Studium Socjoterapii i Psychoterapii ...
szkolenia, kampanie, programy
03. czerwca 2012 18:54
Studium Socjoterapii i Psychoterapii ...
szkolenia, kampanie, programy
01. czerwca 2012 09:45
Studium Socjoterapii i Psychoterapii ...
szkolenia, kampanie, programy
31. maja 2012 21:34
KIPU I IPET w szkole ponadgimnazjalnej
pomoc psychologiczno-pedago...
24. kwietnia 2012 08:45
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.