ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 10

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,755
bullet.png Najnowszy użytkownik: ewagra33@

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Tomek 06. października 2025
Uczycielka25 - jeśli uczeń wymaga pomocy pp i jest na to zgoda to jest ta pomoc udzielana. Rozporządzenie o pomocy pp opisuje, kto może to zainicjować.
Tomek 06. października 2025
renja-13 jeśli niepubliczna poradnia (upraszczając) spełnia wymagania jak dla publicznych to - tak, respektuje; z wyłączeniem tego co prawo przyznaje tylko publicznym, np. opinia WWR.
renja-13 06. października 2025
Czy w Waszych szkołach respektowane są opinie wydane przez niepubliczne/prywatne poradnie psych.-ped? Czy taki dokument może być podstawą dostosowań np. na egzaminie maturalnym?
Uczycielka25 06. października 2025
Darujcie moją natarczywość ale mam kolejne pytanie, czy uczniowi z Ukrainy zakładacie kartę pomocy p-p? Jeśli tak, czy do karty dostosowanie wymagań?
Uczycielka25 05. października 2025
Tomek-tak zagrożenie (niejasno napisałam).Dziękuję. Zetka, i Tobie dziekuję za odp. Dobrego!
Zetka 03. października 2025
Tak, socjoterapia dla zagrożenia. Z tym, że dyrektor nie ma obowiązku jej organizować, jak to jest przy rewalidacji. My czasem występujemy do op o jedną godzinę.
Tomek 03. października 2025
Uczycielka25 - chyba dla zagrożonego niedostosowaniem, bo niedostosowany jest w MOW. Robi się socjo-, nie ma rew. chyba, że np. dodatkowo ma też autyzm, lekką, itp.
Uczycielka25 02. października 2025
Specjaliści moi, czy dla ucznia z niedostosowaniem/zagrożeniem robi się rewalidację, czy socjo?
beata100 02. października 2025
Co jeżeli rewalidację mam jako g. nadliczbową, a ucznia nie ma w szkole. Do tej pory liczyła się gotowość do pracy, teraz podobno są zmiany i już taka godz. jest niepłatna.
Kazimierz 01. października 2025
U mnie 20 godzin, jak walczymy, a standardowo 10.
reszta 01. października 2025
tak
ArtFra 01. października 2025
Czy mógłbym uzyskać informację jak w waszych placówkach organ przyznaje godziny dla n-la współorganizującego dla dziecka z autyzmem lub ZA- jedno dziecko z orzeczeniem w klasie? Pozdrawiam
kasiac 30. września 2025
Czy wiecie coś o rozliczaniu godzin ponadwymiarowych nauczyciela wspomagającego podczas nieobecności dziecka w szkole. Czy będzie się dla nas liczyłą gotowość do pracy? Czy nie będą zapłac
Mon12ika 30. września 2025
Witam wszystkich cieplutko, od września jestem pedagogiem Smile czy ktoś może się podzielić arkuszami obserwacji i diagnozą w klasach pierwszych SP, z góry dziękuję Smile
Uczycielka25 30. września 2025
Tomek,dziękuję. Byłam nieprecyzyjna-ipet do KS to wiem,ale jak ma jednocześnie indywidualne? Rozumiem że Ipet "normalnie" jakby był w szkole a z powodu indyw. modyfikacja ?
Tomek 30. września 2025
Uczycielka25 - skoro ma KS = tak.
Uczycielka25 28. września 2025
i jeszcze jedno- uczeń ma orzeczenie KS i indywidualne, czy robić IPET? Przestaję orgarniać Shock
Uczycielka25 28. września 2025
Kolejne pytanie dot. zaj. związanych w wyb. kier. kształcenia i zawodu - zapis "wg potrzeb" będzie ok? pomijam wyraźne zapisy w orzeczeniu.
Uczycielka25 28. września 2025
Zetka, serdeczne dzięki za szybka odp. Upewniłaś mnie. W takim razie czy specyficzne dopisać w rozpoznaniu?
Zetka 28. września 2025
3) formy i okres udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin, w którym poszczególne formy pomocy będą realizowane, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art.(..

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

21. listopada 2025 20:58
Poza tym kryterium powinno być to, czy rzeczywiście jego grafia jest tak zaburzona, że nie można absolutnie odczytać tego co napisał.

21. listopada 2025 20:56
Zgadzam się z Tomaszem. 8 lat pracował w szkole bez komputera, a tu nagle przy egzaminie musi. Rodzice mogą sobie naciskać. To jest decyzja rady pedagogicznej.

19. listopada 2025 22:41
lis - od dawna poradnie już nie wypowiadają się wprost ad. egzaminów; stwierdzają "tylko" czy ma dys-, itp. Więc zapisu być nie musi, ale powinien być wdrożony.

19. listopada 2025 19:40
Doradźcie proszę czy w opinii o dysgrafii musi być wprost zapis że uczeń może pisać egzamin E8 na komputerze? Uczeń nie wdrożony do komputera rodzice naciskają a ja nie mam pewności

18. listopada 2025 09:10
Dzień dobry, Czy może się ktoś podzielić doświadczeniami w pracy z uczniem zdolnym z matematyki klasa 2 SP, chodzi mi o kwestię realizacji indywidualnego programu czy też toku nauki. Dzięku

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png zmiana orzeczenia
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
bullet.png szkolenia l-learning
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum