Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
13. września 2017
W podstawach prawnych prog. wych - prof. musi znaleźć się również wiele innych rozporządzeń. Podajcie je wszystkie co ułatwi nam pracę . Prosimy.
12. września 2017
Witam, dziękuję za odblokowanie dostępu. Kiedyś podczytywałam forum, potem na jakiś czas zmieniłam stanowisko a teraz znów wracam na etat pedagoga, dlatego też wróciłam na portal 
12. września 2017
Bardzo dziękuję za odpowiedź, potwierdza mój tok myślenia, Dziękuje! 
12. września 2017
dziękuję! 
12. września 2017
A sprawdzałaś w zakładce Artykuły i scenariusze zajęć? Jeśli nie pełny scenariusz, to wiele fajnych pomysłów pewnie tam znajdziesz.
12. września 2017
Kochani, macie może jakiś fajny scenariusz zajęc dla klasy 3 szkoły podstawowej na temat strategii uczenia się? 
12. września 2017
1. Zachowuje.
2. IPET - dostosować do nowego rozporządzenia
12. września 2017
Czy orzeczenie wydane do czasu ukończenia klasy szóstej zachowuje ważność na 7 i 8 czy trzeba je ponowić, i jeszcze jedno pytanie czy ipet w takiej sytuacji nowy czy modyfikacja?
11. września 2017
Ustawa Prawo oświatowe Art. 26. 1.
11. września 2017
Poszukuję podstawy prawnej do programu wychowawczo- profilaktycznego
11. września 2017
Czy ktoś z Państwa napisał już Program Wychowawczo-Profilaktyczny dla LO. Proszę o wskazówki.
10. września 2017
Tak trzeba odrębny
10. września 2017
Czy ktoś wie, czy dla ucznia z n. i. umiarkowaną trzeba założyć odrębny dziennik, bo jest przecież inna podstawa programowa?
10. września 2017
Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy n-la wspomagającego. Mam parę pytań. Proszę o informację na priv
10. września 2017
Ja co prawda robię takie badania sondażowe (no niech będzie ankiety), wśród dzieci, rodziców, nauczycieli, ale robię to od lat (bo chcę) i nie uważam ich za najważniejszy element diagnozy.
10. września 2017
Nauczyciele rozmawiają z rodzicami, potem z Wami. Możecie oprzeć diagnozę właśnie na spostrzeżeniach i wnioskach z tych rozmów.
10. września 2017
Co Wy z tymi ankietami? 
Macie zrobić diagnozę, a nie ankietę. Oczywiście jest to jeden ze sposobów diagnozy, ale nie jedyny.
Rozmawiacie przecież z uczniami, rodzicami, z nauczycielami.
10. września 2017
witajcie, własnie rozpoczynam prace w SP i kontynuuję w oddziałach gimnazjalnych - może ktoś ma ankiety do diagnozy do programu wych-prof??? ula7874@wp.pl
będę wdzięczna 
09. września 2017
Ma ktoś ankietę do programu wych-prof. Chętnie przyjmę. wosiu22@wp.pl
08. września 2017
interesujący nas artykuł, to artykuł 80.
|