ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 15

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,755
bullet.png Najnowszy użytkownik: ewagra33@

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Zdalne nauczanie - kompetencje cyfrowe
 


Zdalne nauczanie - kompetencje cyfrowe


"Edukacja zdalna w czasie pandemii" to druga edycja badania Centrum Cyfrowego we współpracy z Centrum Edukacji Obywatelskiej i Fundacją Szkoła z klasą.[...]
W badaniu zauważono, że przejście na zdalną edukację odsłoniło problem niskich kompetencji cyfrowych nauczycieli, ale jednocześnie zmobilizowało ich do podnoszenia umiejętności - głównie na własną rękę lub z pomocą kolegów z pracy i dyrekcji. Zaskoczeniem okazały się często niskie kompetencje cyfrowe uczniów. "Dzieci i młodzież biegła w obsłudze mediów społecznościowych oraz komunikatorów nie potrafi odebrać maila, wejść we wskazany link, wysłać załącznik, ani skorzystać z narzędzi pakietu Office" - napisano w raporcie podsumowującym badanie.


Źródło: wydarzenia.interia.pl


Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
#1 | Tomek dnia 24. listopada 2020
Efekty są też na rynku pracy - niby po studiach, młody, do pracy biurowej a umiejętność formatowania tekstu w edytorze na poziomie wstawiania dużej ilości spacji.
#2 | Kazimierz dnia 25. listopada 2020
Dzieci i młodzież biegła w obsłudze mediów społecznościowych oraz komunikatorów nie potrafi odebrać maila, wejść we wskazany link, wysłać załącznik, ani skorzystać z narzędzi pakietu Office
A wielu nie potrafi napisać polskich znaków. Napisanie za pomocą klawiatury "Ź", to jest wiedza tajemna.
Wiem, bo od nauki pisania polskich znaków zaczynałem zajęcia dodatkowe dla uczniów z obsługi MS - Office (co prawda 3 klasa SP, ale na grach śmigali jak złoto, więc byłem przekonany, ze to żaden problem - a jednak).
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

19. listopada 2025 22:41
lis - od dawna poradnie już nie wypowiadają się wprost ad. egzaminów; stwierdzają "tylko" czy ma dys-, itp. Więc zapisu być nie musi, ale powinien być wdrożony.

19. listopada 2025 19:40
Doradźcie proszę czy w opinii o dysgrafii musi być wprost zapis że uczeń może pisać egzamin E8 na komputerze? Uczeń nie wdrożony do komputera rodzice naciskają a ja nie mam pewności

18. listopada 2025 09:10
Dzień dobry, Czy może się ktoś podzielić doświadczeniami w pracy z uczniem zdolnym z matematyki klasa 2 SP, chodzi mi o kwestię realizacji indywidualnego programu czy też toku nauki. Dzięku

13. listopada 2025 10:31
Mogą mieć przedłużony czas do 195 minut (z j. polskiego). To decyzja Rady Pedagogicznej.

13. listopada 2025 09:44
Dzień dobry, czas trwania E8 dla dylektyów np z języka polskiego to 150 minut czy 150 minut plus 45minut>

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png zmiana orzeczenia
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
bullet.png szkolenia l-learning
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum