ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 11

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,732
bullet.png Najnowszy użytkownik: EwelinaR

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Jest się z czego tak cieszyć?
 


Jest się z czego tak cieszyć?

Ministerstwo Edukacji i Nauki podkreśla, że dobre wyniki tegorocznej matury to efekt przeprowadzonej 2016 r. reformy likwidującej gimnazja i wprowadzające ośmioletnie szkoły podstawowe. - To pokazuje, że ten system 8 plus 4, czyli osiem lat szkoły podstawowej oraz cztery lata liceum, bez gimnazjów, jest zdecydowanie bardziej efektywny – skomentował wyniki matur szef resortu edukacji Przemysław Czarnek.

Tyle, że tegoroczna matura – jak twierdzą zarówno nauczyciele, jak i sami uczniowie – była wyjątkowo łatwa. Mówiono tak już w maju, kiedy egzaminy się odbyły, jak i teraz, gdy znamy już wyniki. Wysokie noty nie są więc dla nikogo zaskoczeniem. Tym bardziej, że okrojono zakres materiału obowiązujący do egzaminu.
Szef CKE Marcin Smolik mówił jednak, że to zasługa mediów, które tak straszyły licealistów egzaminami, że ci wzięli się solidnie do roboty. Jeśli rzeczywiście tak było, to pokazuje to kolejny absurd polskiej szkoły, w której dzieci uczą się nie dla wiedzy a dla wyników. I to wtedy, kiedy się boją.

Źródło:edukacja.rp.pl

A oczywiście fatalny wynik egzaminu ósmoklasisty, to nie wynik reformy, tylko ...... no pewnie działań opozycji.


Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

16. października 2025 15:09
Dzień dobry, czy zgodne z prawem jest łączenie w grupy dzieci na zindywidualizowane
j ścieżce edukacyjnej w klasach 1-3. Jeden świetnie liczy, ale nie potrafi czytać, inni czytają, ale nie licz

08. października 2025 20:39
Dziękuję, Tomek. Rozumiem, że traktuje go jak każdego polskiego ucznia. Pozdrawiam!

06. października 2025 22:03
Uczycielka25 - jeśli uczeń wymaga pomocy pp i jest na to zgoda to jest ta pomoc udzielana. Rozporządzenie o pomocy pp opisuje, kto może to zainicjować.

06. października 2025 22:01
renja-13 jeśli niepubliczna poradnia (upraszczając) spełnia wymagania jak dla publicznych to - tak, respektuje; z wyłączeniem tego co prawo przyznaje tylko publicznym, np. opinia WWR.

06. października 2025 21:08
Czy w Waszych szkołach respektowane są opinie wydane przez niepubliczne/prywa
tne poradnie psych.-ped? Czy taki dokument może być podstawą dostosowań np. na egzaminie maturalnym?

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
bullet.png szkolenia l-learning
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png dziennik
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum