ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 14

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,702
bullet.png Najnowszy użytkownik: kstaskiewicz

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Szkoły mogą wyposażać place zabaw za pieniądze z budżetu
 


Pożyjemy, zobaczymy

W poniedziałek, 12 października, mija termin na złożenie przez dyrektorów szkół do organów prowadzących wniosków o wsparcie finansowe z programu Radosna Szkoła. Dyrektorzy mogą starać się o dofinansowanie zakupu lub zwrot kosztów zakupu pomocy dydaktycznych, a także o zwrot kosztów utworzenia lub modernizacji placów zabaw.
Pomoce dydaktyczne, np. miękkie klocki, piłki, materace, pufy, mają uatrakcyjnić miejsce zabaw pierwszoklasistów. Grzegorz Żurawski, rzecznik Ministerstwa Edukacji Narodowej, wyjaśnia, że szkoły, które nie otrzymały dofinansowania w lipcowej edycji programu, mogą złożyć swoje wnioski ponownie lub przygotować nowe.
Organy prowadzące do 2 listopada przesyłają wnioski do urzędów wojewódzkich. Muszą w nich wykazać wkład własny w wysokości 50 proc. kosztów urządzenia szkolnego placu zabaw. Zakup pomocy dydaktycznych do kwoty 6 lub 12 tys. zł, w zależności od liczby uczniów w klasach I–III, będzie w całości finansowany z budżetu państwa. Na 2010 rok w programie zarezerwowano 150 mln zł, czyli o 110 mln zł więcej niż w tym roku.
Urzędy wojewódzkie na ocenę wniosków i podział środków mają 35 dni, licząc od dnia ogłoszenia ustawy budżetowej na 2010 rok. Zwykle jest ona publikowana na przełomie stycznia i lutego.
150 mln zł jest zarezerwowanych w budżecie na 2010 rok na program Radosna Szkoła

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna


Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]