ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 2

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,709
bullet.png Najnowszy użytkownik: napio6

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Telefon zaufania
 


Ogólnopolski Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży

Od 6 listopada 2008 roku działa pierwszy bezpłatny ogólnopolski Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111, który będzie służyć młodzieży i dzieciom potrzebującym wsparcia, opieki i ochrony. Obsługą linii w Polsce zajmuje się Fundacja Dzieci Niczyje, a patronat honorowy nad telefonem objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Telefon obsługiwany jest przez wykwalifikowanych psychologów i pedagogów, którzy są przygotowani nie tylko do udzielania porad i pomocy w sytuacjach kryzysowych, ale także do podjęcia interwencji poprzez współpracę z ogólnopolską siecią instytucji i organizacji właściwych do podejmowania takich działań w sprawach dzieci. W pierwszym okresie funkcjonowania linii dzieci i młodzież będą mogli korzystać z telefonu zaufania 116 111 od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.00 do 20.00, anonimowo i bezpłatnie w każdym przypadku, niezależnie od sieci, z której wykonują połączenie.

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dziennik
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1500]
bullet.png dziennik [791]
bullet.png mam te kwalifikacje? [481]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]