ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 14

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,702
bullet.png Najnowszy użytkownik: kstaskiewicz

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Dzieci do szkoły nie chodzą. "Zawsze śpią"
 


Dzieci do szkoły nie chodzą. "Zawsze śpią"

Od 10 lat rodziną zajmuje się opieka społeczna, od pięciu rodzice mają ograniczone prawa rodzicielskie i nadzór kuratora sądowego. Mimo to, dzieci do szkoły dalej nie chodzą.

Dzieci śpią

Rodzice nie wpuszczają pracowników socjalnych do domu. Dlaczego nie wysyłają dzieci do szkoły, nie chcą wyjaśnić.
Córka w szkole od września była ledwie kilka razy. Najstarszy syn, który powtarza klasę był dziewięć. 7-letnie dziecko nawet nie przyszło na rozpoczęcie roku.
- Były takie wizyty, które trwały godzinę i niestety wyprawienie dziecka do szkoły nie przyniosło skutku. Spały lub udawały, że spały, a rodzice je w tym wspierali - zdradza kierowniczka Gminnego Ośrodka Pomocy w Dźwierzutach Urszula Stryjewska.

"Niezaradni"

- Rodzice są niezaradni wychowawczo, nie ma tam stanowczości, nie ma konsekwencji w działaniu rodziców - ocenia dyrektor szkoły podstawowej Bogdan Zajączkowski w Linowie.
Przedstawiciele kolejnych instytucji zapewniają, że zrobili wszystko, aby dzieci zaczęły regularnie chodzić do szkoły. Bezskutecznie. Sprawa trafiła więc na wokandę i za dwa tygodnie sąd rodzinny zdecyduje, czy rodzicom należy odebrać dzieci.

Źródło: tvn24

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]