ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 12

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,703
bullet.png Najnowszy użytkownik: annakk

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Wstępne informacje o wynikach sprawdzianu 2011
 


Wstępne informacje o wynikach sprawdzianu 2011

Do sprawdzianu 5 kwietnia 2011 roku przystąpiło 374 454 uczniów. Test w wersji standardowej rozwiązywało 367 158 uczniów.

Cały test - średnia zdobytych punktów 25,27 / 40

Wieś - 24,5
Miasto do 20 tys. mieszkańców - 24,6
Miasto od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców - 25,5
Miasto powyżej 100 tys. mieszkańców - 26,8

Czytanie - średnia 8,28
Pisanie - średnia 5,46
Rozumowanie - średnia 5,28
Korzystanie z informacji - średnia 2,31
Wykorzystywanie wiedzy w praktyce - średnia 3,93


Źródło: CKE

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
#1 | Kazimierz dnia 30. maja 2011
Małopolska znowu najlepsza. Już nas to nuży.GrinGrin
#2 | reszka dnia 30. maja 2011
Chętnie się zamienimy z Małopolską Smile
#3 | Kazimierz dnia 30. maja 2011
Oczywiście żartowałem. Mam ambiwalentny -mówiąc bardzo delikatnie - stosunek do tych sprawdzianów i egzaminów i ich funkcji diagnozującej poziom wiedzy i umiejętności uczniów. Ale to osobny temat.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [181]