ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 16

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,702
bullet.png Najnowszy użytkownik: kstaskiewicz

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Spotkanie Grupy Wysokiego Szczebla do spraw Kształcenia i Szkolenia
 


Spotkanie Grupy Wysokiego Szczebla do spraw Kształcenia i Szkolenia

Nadchodząca polska prezydencja - Ministerstwo Edukacji Narodowej we współpracy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego - zainicjowała dyskusję nad priorytetami drugiego cyklu strategicznych ram europejskiej współpracy w obszarze kształcenia i szkolenia - ET 2020.
Spotkanie, zorganizowane w dniach 9-10 czerwca, było także okazją do refleksji nad optymalnymi obszarami i formami wspólnych działań mających na celu wdrażanie przez państwa członkowskie UE idei uczenia się przez całe życie. Ponadto uczestnicy odnieśli się do oceny wyników pierwszego Semestru Europejskiego w zakresie kształcenia i szkolenia.
W trakcie spotkania przedstawiciele Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego zaprezentowali wstępne założenia programu polskiej prezydencji w obszarze edukacji, a także 18-miesięcznego programu Trio. Nowe Trio (Polska, Dania, Cypr) będzie kontynuować realizację planu prac Rady w dziedzinie edukacji, z uwzględnieniem dorobku poprzednich Prezydencji. Oznacza to współpracę przy wdrażaniu ET 2020. Trio będzie też monitorować wkład edukacji w strategię Europa 2020 oraz powiązane z nią takie inicjatywy jak Mobilna młodzież i Program na rzecz nowych umiejętności i zatrudnienia.

źródło: MEN

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [181]