ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 11

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,702
bullet.png Najnowszy użytkownik: kstaskiewicz

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Wstępna informacja o wynikach egzaminu maturalnego w maju 2011 r.
 


Wstępna informacja o wynikach egzaminu maturalnego w maju 2011 r.

Czy ktoś wreszcie pójdzie po rozum do głowy i zrozumie, że matura nie powinna być dla wszystkich???



Do egzaminu maturalnego w maju 2011 roku przystąpiło 355 116 osób ubiegających się o świadectwo dojrzałości. Tegoroczni absolwenci stanowili 97% wszystkich zdających. Pozostali to absolwenci z lat ubiegłych. Do egzaminu przystąpili również absolwenci, którzy uzyskali świadectwo dojrzałości we wcześniejszych latach, w celu podwyższenia wyniku egzaminacyjnego.

Przystąpili do matury 343 824 / 100%
Zdali maturę 259 529 / 75,5%
Nie zdali 24 330 / 7%
Nie zdali, mogą poprawiać 59 965 / 17,5%

W sumie nie zdało matury 24,5 % uczniów.

Źródło: CKE

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
#1 | Kazimierz dnia 30. czerwca 2011
I to jest to, o czym wiele razy pisaliśmy. Matura na siłę dla każdego. Oczywiście w przyszłym roku kryteria zostaną jeszcze bardziej obniżone. Już poleciał szef CKE. Pewnie dlatego, że dopuścił zbyt trudne (ha,ha,ha) zadania.
#2 | reszta dnia 30. czerwca 2011
Tragedia!

A może właśnie dlatego tylu oblało http://wiadomosci...caid=1c940?Wink
#3 | Tomek dnia 12. lipca 2011
W kilkuset szkołach w Polsce nikt nie zdał matury!
http://szkola.wp....caid=1ca5d

Niestety ale w polskich liceach jest sporo uczniów, którzy nie powinni pójść do liceum - nie mają predyspozycji. Jeszcze więcej jest takich, którzy predyspozycje mają ale motywacji do nauki brak - na zasadzie: "zawsze się udawało prześliznąć". Dzieciaki już w ostatnich klasach podstawówki potrafią wprost powiedzieć, że uczyć się nie będą cały rok, bo to się nie opłata - przecież "wybronił się" z 6 zagrożeń w 2 tygodnie!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]