ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 19

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,702
bullet.png Najnowszy użytkownik: kstaskiewicz

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
"Nie" dla sześciolatków w szkole
 


"Nie" dla sześciolatków w szkole - 300 tys. podpisów pod projektem ustawy

Ponad 300 tysięcy podpisów zebrali rodzice, którzy nie chcą by sześcioletnie dzieci szły do pierwszej klasy. Dziś złożyli projekt ustawy, która ma cofnąć zapisy reformy edukacji. Jednak przed wyborami szanse, by posłowie poparli postulaty części rodziców, są bliskie zera.
Złożony dziś w Sejmie projekt gorąco popiera Prawo i Sprawiedliwość. I na tym właściwie kończą się entuzjaści tego pomysłu. Platforma Obywatelska, od której właściwie wszystko w tej sprawie zależy - nie chce zmieniać przepisów, bo uważa, że reforma jest dobra.
Odmienne zdanie mają jednak protestujący na Wiejskiej rodzice. Ich zdaniem cofnięcie zapisów reformy edukacji sprawi, że ich dzieci będą miały jak najlepszy start. Dlaczego moja córka od początku ma być na straconej pozycji? - pyta mama 5-letniej Mileny. Ona trafi do klasy z dziećmi nawet o 1,5 roku od niej starszymi, które będą od niej bardziej rozwinięte emocjonalnie, bardziej rozwinięte pod względem motoryki - dodaje.
Ale są i tacy, którzy uważają, że ich sześcioletnie dziecko lepiej się rozwinie, jeśli pójdzie do I klasy.
Od wrzenia do pierwszej klasy ma pójść co drugi sześciolatek z Warszawy, Poznania i Trójmiasta, co trzeci z Krakowa i co piąty z Wrocławia, Torunia i Łodzi.

Źródło: RMF FM


Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]