ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 10

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,702
bullet.png Najnowszy użytkownik: kstaskiewicz

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
II edycja konkursu POMOST
 


Druga edycja konkursu POMOST czyli łagodne przejście dziecka z przedszkola do szkoły oraz w szkole z klasy III do IV rozpoczęta!

Dla każdego dziecka rozpoczęcie edukacji szkolnej wiąże się z wielkim stresem spowodowanym nowością sytuacji. Przedszkole stanowiło dla nich azyl bezpieczeństwa, w którym dzieci znały panie opiekunki, miejsce zabawy i program dnia. Wraz z pójściem do pierwszej klasy szkoły podstawowej muszą przystosować się do nowej sytuacji, nowego miejsca, poznać nauczycieli i kolegów.
Celem konkursu jest upowszechnienie dobrych praktyk już stosowanych w placówkach edukacyjnych oraz rozwiązań, które mogą być wykorzystywane w szkołach i przedszkolach, aby likwidować bariery, wspierać działania integracyjne pomiędzy przedszkolem, szkołą i samorządami.
Udział w konkursie POMOST mogą wziąć publiczne i niepubliczne szkoły oraz przedszkola. Zgłaszane programy mogą być przygotowane zarówno przez rady pedagogiczne, dyrektorów szkół i przedszkoli, nauczycieli oraz zespoły kilku nauczycieli.
Szeroka formuła konkursu i duża dowolność jeśli chodzi o formę prac to niewątpliwie jedne z powodów dużego zainteresowania tegoroczną edycją konkursu.
Na najlepsze prace czekają cenne nagrody oraz publikacja zwycięskiego programu na łamach kwartalnika "Przed Szkołą". Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się podczas XIII Krajowej Konferencji Dyrektorów Szkół i Przedszkoli, 18 października w Łodzi.

Więcej informacji na temat konkursu na stronie:
DYREKTOR SZKOŁY



Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]