is ja odniosłem podobne wrażenie. Poza tym jak poprzedniczka - wszystko jest super i idzie w dobrym kierunku. Podobała mi się też jej wypowiedź, kiedy dziennikarz poruszył problem obniżenia godzin historii w ogólniakach o połowę. Pani minister wyłożyła mu, że nic się nie zmieni i wyjdzie na to samo. Tępy jestem z matematyki więc się nie kłócę, ale zawsze wydawało mi się, że jak od całości odejmie się połowę, to zostaje połowa, a tu się okazuje, że nic nie ubywa. To pewnie jeden z tych cudów rządu.
Marzę że doczekam za mojego życia chwili że już nikt nic nowego nie wymyśli w pracy nauczyciele i da nam choć rok spokojnie pracować .....to tylko marzenia
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,654,109 unikalne wizyty