Kto nie czytał książek Naomi Klein (polecam!!!) niech chociaż obejrzy ten film. Pozwala lepiej zrozumieć (przy pewnej dozie krytycyzmu), co tak naprawdę się wokół nas dzieje i dlaczego.
A że coś złego się dzieje, to nie ulega wątpliwości.
Film ciekawy. Tez jestem zdania, że wiele rzeczy, które dzieją się na świecie jest sztucznie wywoływanych, włącznie z obecnym kryzysem. Są tacy, którzy zarobią na nim krocie. Rząd dzięki niem ma wymówkę idealną na wszystko. W innych krajach jak ogłoszą koniec kryzysu, wszystko wróci do normy. U nas jeszcze 20 lat pracodawcy z powodu kryzysu nie wypłacą na czas, nie dają podwyżek itp, itd. Ja bym jeszcze oprócz teorii chaosu dołożył teorię strachu - z każdej strony bez przerwy nas się czymś straszy. W pracy i w życiu codziennym.
Będą ciąć służbę zdrowia, oświatę, kulturę. Po co to pospólstwu?
Szkoda, że tak małe jest zainteresowanie wrzuconym przeze mnie tematem (Rafał - ukłony). No, cóż. Myślenie "nasza chata z kraja" nadal chyba obowiązuje.
Chyba, że w końcu coś się wydarzy, jakiś przełom, sam nie wiem. Tylko co z tego wyniknie? Dobrze, że chociaż jest Internet i dzięki niemu można dotrzeć do wielu rzeczy, o których kiedyś nie miało się pojęcia. Z tym filmem jakoś też się wcześniej nie zetknąłem, chociaż interesuję się takimi tematami.
E tam zaraz rewolucyjnie, zwykłe rozważania i tyle. Nikt nie namawia do stawiania kos na sztorc przeciw komuś. Chyba nie ma przymusu tylko o pedagogice dyskutować w kółko? Nie samym chlebem..
Tak, strach jest przyczyną chyba wszystkich nieszczęść. Zacytuję jeszcze R. Kapuścińskiego " Boję się świata bez wartości, bez wrażliwości, bez myślenia. Świata, w którym wszystko jest możliwe. Ponieważ wówczas najbardziej możliwe staje się zło" i jeszcze jedno-" Pierwszą ofiarą każdej wojny jest PRAWDA"
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,649,653 unikalne wizyty