Taki krok to- zdecydowane działanie i takiej postawy oczekuje od mojego związku, dziękuję. Proszę o konsekwencje i czuwanie nad sprawą. Wciąż członek ZNP.
Szkoda, że ZNP działa tak opieszale w tej sprawie! Już dwa lata sytuacja tej grupy nauczycieli jest niewiadoma... Dlatego po wielu latach przestałam być członkiem ZNP!
Ja już od dawna nie czuję żebym należała do grupy zawodowej Nauczycieli. Jestem pedagogiem w szkole i nie mam żadnych praw za to muszę się odnaleźć we wszystkim co mi podrzucą. Przynieś, wynieś, pozamiataj.... oto moja rola i do tego pensum nauczycieli jest rzeczą nienaruszalną. Ja mam w pensum 32 godziny zegarowe plus 2 godziny tzw. karciane w jednej szkole i jedną w drugiej - łącznie 3, dyżury na korytarzu i etat łączone w 2 szkołach (bez możliwości nagdodzin) studia podyplomowe, które zrobiłam we własnym zakresie oczywiście mogę sobie wrzucić do kosza. Skoro nauczyciel ma 18 godzin, co średnio daje 4 godz. dziennie to dlaczego ja potrafię mieć 8 godzin dziennie zastępstw?
nauczyciel przedmiotu idąc na zajęcia do klasy ma podręcznik, ćwiczeniówkę, zeszyt i konkretny temat do zrealizowanie plus często przewodnik. Ja dowiaduję się, że idę na zajęcia często 5 minut przed dzwonkiem i do dyspozycji mam tylko to, co sama sobie przygotuję, przy dużej liczbie zastępstw kończą mi sie pomysły a nie mam zwyczaju odbębniać zajęć siedząc za biurkiem i patrząc w okno.
aga_aga, Wprawdzie moja pani dyrektor jest bardzo OK (wyjątkowe zastępstwa za moją zgodą) to rozumiem Twoje rozgoryczenie. To, jak Cię traktują, świadczy o ich braku klasy i szacunku do innych, a to zawsze kiedyś im się zwróci z nawiązką... Marna pociecha Ale nie daj się
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,641,583 unikalne wizyty