Moim zdaniem jedynie konsolidacja działań wszystkich niezadowolonych z sytuacji w oswiacie grup może przynieść efekt, a tych nie brakuje - niezadowoleni są nauczyciele, pracownicy niepedagogiczni, rodzice. Gdyby wszyscy połączyli swoje siły....ech.
Brawa dla związków, że wreszcie próbują coś robić razem, zamiast przescigiwać się w przypisywaniu sobie zasług.
Może nie na miejscu takie malkontenctwo, ale osobiście nie mam złudzeń. To zwykła symulacja działań, żeby uspokoić lud i przeforsować zmiany. Kandydatka zmieniała w przeszłości partie od prawa do lewa, wie, jak się funkcjonuje na ministerialnej pensji. Ze szkolnictwem ma niewiele wspólnego, ale za to może zadbać wizerunek medialny
Jeśli sprawdzą się przypuszczenia, to wydaje mi się, że "zamieni stryjek siekierkę na kijek". Czytałem sporo wypowiedzi wiadomej pani na temat edukacji. Przeważnie neoliberalne ględzenie.
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,635,824 unikalne wizyty