ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 13

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,702
bullet.png Najnowszy użytkownik: kstaskiewicz

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Sześciolatki bez placów zabaw
 


Wyjdzie jak zwykle

Resort edukacji może w tym roku wydać 40 mln zł na realizację programu “Radosna szkoła”. Ma on pomóc w przygotowaniu placówek do rozpoczynającej się we wrześniu reformy obniżającej wiek szkolny.
Wczoraj MEN policzył, ile z blisko 14 tys. podstawówek ubiega się o te pieniądze. – Wnioski opiewają na 130 mln zł – informuje Grzegorz Żurawski, rzecznik resortu.
Wpłynęło 7,3 tys. wniosków na kwotę 62 mln zł o dofinansowanie zakupu pomocy dydaktycznych, by urządzić miejsca zabaw w szkołach, i 1,5 tys. wniosków na kwotę 66,8 mln zł o budowę placów zabaw.

Jak ministerstwo rozdzieli fundusze?

– W pierwszej kolejności realizowane będą wnioski o zakup pomocy. Pieniądze rozdzielimy proporcjonalnie do liczby wniosków, jakie napłynęły z poszczególnych województw – zapowiada Żurawski. Najwięcej wpłynęło ich z Mazowieckiego, Podkarpackiego i Świętokrzyskiego.
W tym roku zabraknie więc pieniędzy na dofinansowanie placów zabaw. Resort zapewnia jednak, że teraz złożone wnioski będą miały pierwszeństwo w przyszłorocznym rozdaniu, ale dokumenty trzeba będzie złożyć jeszcze raz. Na program “Radosna szkoła” rząd w 2010 i 2011 r. przeznaczy po 150 mln zł, w 2012 r.
488 mln zł, w 2013 r. – 234 mln zł, a w ostatnim roku programu – 2014 – 216 mln zł.

źródło: Rzeczpospolita

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
#1 | reszta dnia 20. sierpnia 2009
a miało być tak pięknie... wyszło jak zwykle...choć i to było do przewidzenia
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]