Niedobrze mi się robi od tej związkowej przepychanki. Wszelkie związki zaczynają od postulatów, o które będą walczyć, polansują się trochę w mediach, a potem dostają totalnej amnezji, o co wcześniej toczyła się walka. http://www.portal...57981.html
Mniej kumatym samorządowcom sami związkowcy podpowiadają rozwiazania omijania prawa, bo jakby ktoś z samorządów nie zaczaił, co można zrobić z asystentem, to gotowe rozwiązania ma na stronach związkowych!!!!
Teraz znów sobie pooglądamy przez chwilę w mediach związkowych wodzów, którzy będą "grozić" rządowi oflagowaniem szkół (przed wakacjami być może), co zresztą rządowi równo łopocze, jak flaga na wietrze, bo w naszym kraju nawet matki z niepełnosprawnymi dziećmi na sejmowych korytarzach nie są problemem.
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,634,014 unikalne wizyty