Nasuwa mi się taka uwaga: jak to jest,że dyrektorzy maja wątpliwości, czy np. osoba kończąca dany kierunek studiów pedagogicznych może być pedagogiem czy prowadzić jakieś zajęcia dodatkowe, nie maja jednak tych wątpliwości zlecając tymże osobom zadania wymagające analizy dochodów rodziny, obliczania dochodu (w tym czasem skomplikowanych dochodów z pracy za granicą- w naszym przypadku w Czechach), kontroli i faktur itp. Do tych działań jakimś cudem każdy pedagog ma uprawnienia (chyba z urzędu. Co o tym myślicie?
Is- swego czasu (kilkanaście lat temu) opiekowałam się rodzinami zastępczymi w szkole i do moich obowiązków należało min. obliczanie comiesięcznych kwot, jakie trafiały do rodzin (łącznie z zasiłkami na zagospodarowanie). To też była niezła jazda. A najśmieszniejsze, że obok w pokoju pracowała księgowa, do której chodziłam żeby sprawdziła czy moje wyliczenia są prawidłowe
W czasie tzw. stypendiów unijnych musiałam dogłębnie opanować zasady obliczania dochodu w rodzinie łącznie z przeliczaniem składki za ubezpieczenie zdrowotne czy społeczne. okazało się,że nawet OPS nie wyliczał tego tak rygorystycznie, jak żądała od nas unia. A już dochód utracony i uzyskany, czy wszelkie szczególne przypadki typu nieletnia matka na utrzymaniu rodziców czy męża, to była jazda.
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,632,439 unikalne wizyty