Poza tym nie widzę obecnie większego sensu z wycofywania się z funkcjonującego, sprawdzonego sposobu wprowadzania wielotorowo małych zmian. Tutaj coś wydłużyć, tam coś utrudnić, zmiany rękami samorządów, itd.
Tomasz zgadzam się w stu procentach. NA RAZIE, bo założę się, że do nowych wyborów nasza najnowsza ministra ma zakaz myślenia i odzywania się, ale po ewentualnych wygranych wyborach jak ruszy konceptem to już się boję.
Nie planuję wprowadzać zmian w karcie, bo to zwiększyłoby tylko chaos - mówiła w Jedynce minister edukacji Joanna Kluzik-Rostkowska. Czy do tego zdania trzeba coś dodawać?
Tak. Nie wprowadza zmian - na co ma ogromną ochotę - ponieważ dostała "z góry" dyspozycję, żeby nie drażnić dużej grupy elektoratu przed wyborami samorządowymi. Ot i cała, banalna i oczywista prawda.
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,631,143 unikalne wizyty