ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 25

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,701
bullet.png Najnowszy użytkownik: Beata87

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
KOMUNIKAT z obrad Prezydium KSOiW NSZZ "Solidarność" w dniu 5 listopada 2014 r. w Warszawie.
 


KOMUNIKAT
z obrad Prezydium Krajowej Sekcji Oświaty i Wychowania NSZZ "Solidarność"
w dniu 5 listopada 2014 r. w Warszawie.


[...]
Postanowiono przedłużyć do 16 listopada 2014 roku akcję zbierania informacji o konkretnych przykładach łamania prawa oświatowego, szczególnie przez samorządy. Wstępna analiza nadesłanych już informacji wskazuje na zatrważającą ich ilość i różnorodność. Jednym z wielu ważnych problemów jest m.in.: wykorzystywanie nauczycieli pedagogów i bibliotekarzy do realizacji dużej ilości zastępstw doraźnych bez wynagrodzenia. Projekt stanowiska w tej sprawie przedstawiony zostanie na najbliższej Radzie KSOiW. Natomiast cały materiał zebrany w wyniku prowadzonej akcji zostanie wykorzystany w trakcie rozmów z MEN.
[...]

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
#1 | reszta dnia 06. listopada 2014
aaaaaaa, rozumiem.

p.s. MEN (tradycyjnie zresztą) wzruszy się...
#2 | Kazimierz dnia 06. listopada 2014
Czy się wzruszy czy nie, to będzie musiało zająć stanowisko, a stanowisko może być tylko jedno (patrz kontrole i zalecenia PIP). Jeśli zajmie stanowisko w tej konkretnej sprawie, to będzie się można do niego (tego stanowiska) autorytatywnie odwoływać.
#3 | reszta dnia 06. listopada 2014
Niby tak. Ale jeśli to ma być stanowisko na zasadzie "stanowisko", bez żadnego umocowania w prawie - konkretny zaspis dla wszystkich w ustawie - to znowu będzie interpretowane "jak mi wygodniej i taniej".
#4 | elka07 dnia 06. listopada 2014
Tak jak w przypadku naszego pensum, przestaję ufać jednym i drugim ZZ a MENowi szczególnie.
#5 | Kazimierz dnia 06. listopada 2014
Może i racja ale jak to mówili w jednym z kultowych polskich seriali: "nic się nie zmienia od na d.... siedzenia".
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]