Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
22. sierpnia 2020
Tak, czy owak, nie znajduję przepisów, które by to uniemożliwiały. W końcu można przygotować takie ćwiczenia doskonalące percepcję wzrokową, słuchową, motorykę,
22. sierpnia 2020
Myślałem, że chodzi Ci właśnie o łączenie klas z tego samego poziomu. U mnie też nigdy nie łączyliśmy różnych poziomów na jednych zajęciach. Nie wydaje mi się to korzystne.
22. sierpnia 2020
Dziękuję. Do tej pory nie musiałam łączyć różnych klas, łączyłam tylko klasy równoległe. W tym roku dostałam polecenie łączenia uczniów z różnych klas, a nawet klas 1-3 z przedszkol
21. sierpnia 2020
Oczywiście, że tak. No...teraz jest problem epidemiczny, więc trzeba się nad tym zastanowić, ale generalnie nie ma przeciwwskazań.
21. sierpnia 2020
Jak u Was jest z organizacją zajęć korekcyjno - kompensacyjnych? Można łączyć w grupę uczniów z różnych klas?
17. sierpnia 2020
Dziękuję serdecznie
17. sierpnia 2020
wprowadzicie zmiany w IPET na przykład związane z brakiem w tym roku zajęć np. kor-komp. dla ucznia, które miał je w roku ubiegłym.
17. sierpnia 2020
Jeśli już spotyka się zespół, to zrobić notatkę, że w sytuacji dzieci z orzeczeniami nie zaszły istotne zmiany i kontynuowane będą działania zawarte w IPET i ew. w WOPFU, albo rzeczywiści
17. sierpnia 2020
Albo Wy macie jakieś istotne obserwacje po ostatniej WOPFU.
17. sierpnia 2020
Albo zaszły jakieś istotne zmiany w sytuacji dziecka. Np. nowa opinia z PPP z nowymi, ISTOTNYMI dla funkcjonowania dziecka zaleceniami.
17. sierpnia 2020
Jeśli chodzi o kształcenie specjalne, to nie ma potrzeby nic więcej robić. No chyba, że macie jakieś wewnętrzne, "ponadwymiarowe" uregulowania".
17. sierpnia 2020
Może te zespoły - kontynuacja są do ewentualnego aneksowania już wypełnionych Ipet i awopfu?
17. sierpnia 2020
Dziękuję, Panie Kazimierzu ale co mamy wypełnić za dokumenty podczas posiedzenia zespołu? Pytam bo mieliśmy kontrole kuratoryjne zmieniłam dokumenty zamieszczone dzięki tej stronie ale co dale
17. sierpnia 2020
Macie IPET-y, macie aktualne WOPFU, no i.....starczy.
17. sierpnia 2020
Nie prowadzę ale jestem w szkole koordynatorem do pomocy psychologiczno-pedagogicznej i odpowiadam za zespoły... wiec co mam wspólnie z zespołem za dokumenty opracować na bieżący rok szkolny???
17. sierpnia 2020
Witajcie, już o to pytałam, może ktoś mi jednak pomoże... Ile mam czasu na wprowadzenie programu autorskiego? Do 30 września?
16. sierpnia 2020
A prowadzisz z uczniem jakieś zajęcia?
16. sierpnia 2020
Proszę o pomoc - co mam wypełnić - jakie dokumenty na zbliżającym się posiedzeniu zespołu dla ucznia z orzeczeniem. Ma sporządzony arkusz i ipet a co w nowym roku szkolnym wypełniamy podczas
11. sierpnia 2020
Dziękuję Kazimierzu 
09. sierpnia 2020
czy jest możliwość otrzymania od bardziej ode mnie doświadczonych przykładu planu rozwoju na dyplomowanego po 2018r? Jeżeli tak to poproszę o przesłanie na kkimazu@gmail.com
Będę wdzięczna
|