Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
24. stycznia 2019
24. stycznia 2019
24. stycznia 2019
reszta -byłoby super. Jakoś mam poczucie, że więcej nas powinno wzmacniać tą akcję. Uważam, że ktoś miał świetny pomysł. Niech będzie nas widać. Jesteśmy razem i to jest siła.
24. stycznia 2019
Kaziu, ad. wypowiedzi Tomka i luagat może nasza strona na pomarańczowo i z wykrzyknikiem... ?
23. stycznia 2019
luagat - nie dam, bo nie mam fb, ale jak chcesz możesz wrzucić.
23. stycznia 2019
Pomysłodawcy przygotowali też nakladki na zdjęcia na fb. Jest moc. Tomek daj swój pomysł na fb na stronie protestu.. Super. Bądźmy pomarańczowi.
23. stycznia 2019
Przygotowałem wektorową wersję logotypu "Protestu z wykrzyknikiem", do pobrania: https://we.tl/t-m...
23. stycznia 2019
Tez tak uważam. Brawo dla pomysłodawców. Jak widać są inicjatorzy.
22. stycznia 2019
luagat - pomysł ciekawy, przydatna identyfikacja graficzna.
22. stycznia 2019
22. stycznia 2019
U mnie jest tak jak u Iny. Dotyczy to uczniów z opiniami. Uczniowie z orzeczeniami i IPET-em-efektywność 2x w roku.
21. stycznia 2019
u mnie raz na koniec roku,ocenę zbiera od n-cieli wychowawca
21. stycznia 2019
Jak często dokonujecie oceny efektywności pomocy psychologiczno-peadgogicznej? i kto jej dokonuje?
18. stycznia 2019
Czy ktoś ma ucznia, który realizuje zajęcia indywidualnie lub w grupie do 5 uczniów? Proszę o kontakt.
17. stycznia 2019
Dziękuję za odpowiedź. 
16. stycznia 2019
foch1982 - "z automatu" = żadne. Może być tak jak napisał Kazimierz, ale jeśli rzeczywiście tego potrzebuje.
16. stycznia 2019
Nieodpytywanie z czytania, czy recytacji przed całą klasą np.
16. stycznia 2019
Witam. Mam prośbę jakie dostosowania dla uczennicy kl. I SP mającej tylko zajęcia logopedyczne na wniosek nauczyciela? Pozdrawiam
16. stycznia 2019
Jeśli wpłyną znacząco, to może warto pomyśleć o nowym IPET, ewentualnie wprowadzeniu zmian do starego.
16. stycznia 2019
Przede wszystkim warto by przemyśleć na ile nowe informacje wpłyną na zmianę postępowania wobec ucznia (dostosowania, zajęcia specjalistyczne).
|