Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
05. listopada 2017
Gdyby ktoś chciał poczytać więcej
https://www.portaloswiatowy.pl/organizac ja-zajec-szkolnych/gimnastyka-korekcyjna -jako-forma-pomocy-psychologicznopedagog icznej-9675.html
05. listopada 2017
wymagających terapii ręki, korekcji wad postawy, eliminowania zaburzeń i dysfunkcji w rozwoju ruchowym ..
05. listopada 2017
.. terapii ruchowej. Jeśli potrzeby uczniów uzasadniają organizację takiej formy pomocy, a dyrektor uzna jej zasadność, to przepisy nie zabraniają możliwości takiej formy pomocy np.: dla uczn
05. listopada 2017
Tak. Pomoc p-p może być udzielana w formie zajęć k-k. Nauczyciel ze specjalnością terapia ruchowa z gimnastyką korekcyjną może prowadzić zajęcia w zakresie gimnastyki korekcyjno-kompensacyj
05. listopada 2017
Ano właśnie. Też tak myślałam, a na stronie oświatowej jest inne wyjaśnienie.
05. listopada 2017
Nie.
05. listopada 2017
Czy gimnastyka korekcyjna jest formą pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole?
04. listopada 2017
Dziękuję rzeczywiście nie zauważyłam, dawno mnie tu nie było ;-)
04. listopada 2017
Masz w zakładce po lewej stronie.
04. listopada 2017
Czy macie jakiś wzór na ewaluację Wielospecjalistycznych Ocen Funkcjonow, Ucznia, które co pół roku trzeba robić, jak to ewaluować ?
04. listopada 2017
jak w dzienniku pedagoga określacie takie działania aktualizacja dokumentacji pedagogicznej, organizacja czegoś tel do instytucji wysyłanie zapotrzebowań zapytań apele udział jakie to zadania?
04. listopada 2017
Czy cele terapeutyczne szczegółowe i ogólne w IPECIE wynikają z orzeczenia dziecka czyli co należy usprawniać?
03. listopada 2017
Dziękuję za wsparcie ![Smile](../../images/smiley/smile.gif) Kazimierzu, czytasz w moich myślach. Może na próbę zrobię kilka takich wpisów ![Grin](../../images/smiley/grin.gif)
03. listopada 2017
Ot co ![Smile](../../images/smiley/smile.gif)
03. listopada 2017
Toteż zaproponowałem koleżance przykładowe wpisy. ![Smile](../../images/smiley/smile.gif)
03. listopada 2017
Teraz to już nie rozumiem o jakie efekty chodzi. Bo jeśli o te "cząstkowe", o których wspomina Kazimierz, to przecież nie ma większego problemu w przeformułowaniu niektórych dziennyc
03. listopada 2017
To pisz tak "rozmowa z Panią X - pani wyszła usatysfakcjonowana".
Rozmowa dyscyplinująca z uczniem Y - uczeń zrozumiał swój błąd i obiecał poprawę"
![Smile](../../images/smiley/smile.gif)
Na absurd, absur
03. listopada 2017
Dzięki za odpowiedź. Ja też piszę w sprawozdaniu, ale dyrektorowi to za mało. Moje argumenty o trudnościach w "mierzalności" efektów wychowawczych nie trafiają do niego.
03. listopada 2017
Robię dokładnie tak samo. Czasem w dzienniku umieszczam wpis o "efektach cząstkowych" ![Smile](../../images/smiley/smile.gif) np. pogodzenie się zwaśnionych stron.
03. listopada 2017
Efekty opisuję w sprawozdaniu rocznym, które jest dołączone do protokołu.
|