ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 7

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,166
bullet.png Najnowszy użytkownik: mmoniass

Ostatnie komentarze
bullet.png Edukacja zdrowotna j...
bullet.png Kto będzie miał kw...
bullet.png [url]https://glos.pl...
bullet.png Dostałam podwyżkę...
bullet.png Podziwiam wychowawcz...
bullet.png Nie dość, że tak ...
bullet.png Z tego co piszesz wy...
bullet.png pracuje jako pedagog...
bullet.png Ciekawe co z godzin...
bullet.png świetne artykuły b...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
aloiv 05. listopada 2017
Gdyby ktoś chciał poczytać więcej https://www.portaloswiatowy.pl/organizac ja-zajec-szkolnych/gimnastyka-korekcyjna -jako-forma-pomocy-psychologicznopedagog icznej-9675.html
aloiv 05. listopada 2017
wymagających terapii ręki, korekcji wad postawy, eliminowania zaburzeń i dysfunkcji w rozwoju ruchowym ..
aloiv 05. listopada 2017
.. terapii ruchowej. Jeśli potrzeby uczniów uzasadniają organizację takiej formy pomocy, a dyrektor uzna jej zasadność, to przepisy nie zabraniają możliwości takiej formy pomocy np.: dla uczn
aloiv 05. listopada 2017
Tak. Pomoc p-p może być udzielana w formie zajęć k-k. Nauczyciel ze specjalnością terapia ruchowa z gimnastyką korekcyjną może prowadzić zajęcia w zakresie gimnastyki korekcyjno-kompensacyj
aloiv 05. listopada 2017
Ano właśnie. Też tak myślałam, a na stronie oświatowej jest inne wyjaśnienie.
Kazimierz 05. listopada 2017
Nie.
aloiv 05. listopada 2017
Czy gimnastyka korekcyjna jest formą pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole?
karolina031 04. listopada 2017
Dziękuję rzeczywiście nie zauważyłam, dawno mnie tu nie było ;-)
Grono 04. listopada 2017
Masz w zakładce po lewej stronie.
karolina031 04. listopada 2017
Czy macie jakiś wzór na ewaluację Wielospecjalistycznych Ocen Funkcjonow, Ucznia, które co pół roku trzeba robić, jak to ewaluować ?
karolina031 04. listopada 2017
jak w dzienniku pedagoga określacie takie działania aktualizacja dokumentacji pedagogicznej, organizacja czegoś tel do instytucji wysyłanie zapotrzebowań zapytań apele udział jakie to zadania?
Grono 04. listopada 2017
Czy cele terapeutyczne szczegółowe i ogólne w IPECIE wynikają z orzeczenia dziecka czyli co należy usprawniać?
ela tykwa 03. listopada 2017
Dziękuję za wsparcie Smile Kazimierzu, czytasz w moich myślach. Może na próbę zrobię kilka takich wpisów Grin
Zetka 03. listopada 2017
Ot co Smile
Kazimierz 03. listopada 2017
Toteż zaproponowałem koleżance przykładowe wpisy. Smile
Zetka 03. listopada 2017
Teraz to już nie rozumiem o jakie efekty chodzi. Bo jeśli o te "cząstkowe", o których wspomina Kazimierz, to przecież nie ma większego problemu w przeformułowaniu niektórych dziennyc
Kazimierz 03. listopada 2017
To pisz tak "rozmowa z Panią X - pani wyszła usatysfakcjonowana". Rozmowa dyscyplinująca z uczniem Y - uczeń zrozumiał swój błąd i obiecał poprawę" Smile Smile Smile Na absurd, absur
ela tykwa 03. listopada 2017
Dzięki za odpowiedź. Ja też piszę w sprawozdaniu, ale dyrektorowi to za mało. Moje argumenty o trudnościach w "mierzalności" efektów wychowawczych nie trafiają do niego.
Kazimierz 03. listopada 2017
Robię dokładnie tak samo. Czasem w dzienniku umieszczam wpis o "efektach cząstkowych" Smile np. pogodzenie się zwaśnionych stron.
Zetka 03. listopada 2017
Efekty opisuję w sprawozdaniu rocznym, które jest dołączone do protokołu.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

20. czerwca 2024 13:04
Proszę o informację z jakich materiałów Państwo korzystacie na zajęciach z doradztwa zawodowego w klasach 7-8?Jeśli oczywiście Państwo uczycie.

15. czerwca 2024 21:40
Tak będzie ale strasznie żal chłopca 😔

15. czerwca 2024 18:21
W trzeciej klasie ten argument odpada.

15. czerwca 2024 18:21
W klasie pierwszej lub drugiej rodzic zawsze może użyć argumentu, że dziecko ma trzy lata na opanowanie podstawy programowej. I będzie miał rację.

15. czerwca 2024 18:19
Nie kopcie się z koniem, przepuśćcie młodego człowieka i zostawcie (ewentualnie) w klasie trzeciej.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png baza narzędzi diagn...
bullet.png program wych - prof.
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png urlop nauczyciela
bullet.png problem z uczniem
Najciekawsze tematy
bullet.png program wych - prof. [451]
bullet.png baza narzędzi di... [30]