Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
04. listopada 2017
Dziękuję rzeczywiście nie zauważyłam, dawno mnie tu nie było ;-)
04. listopada 2017
Masz w zakładce po lewej stronie.
04. listopada 2017
Czy macie jakiś wzór na ewaluację Wielospecjalistycznych Ocen Funkcjonow, Ucznia, które co pół roku trzeba robić, jak to ewaluować ?
04. listopada 2017
jak w dzienniku pedagoga określacie takie działania aktualizacja dokumentacji pedagogicznej, organizacja czegoś tel do instytucji wysyłanie zapotrzebowań zapytań apele udział jakie to zadania?
04. listopada 2017
Czy cele terapeutyczne szczegółowe i ogólne w IPECIE wynikają z orzeczenia dziecka czyli co należy usprawniać?
03. listopada 2017
Dziękuję za wsparcie  Kazimierzu, czytasz w moich myślach. Może na próbę zrobię kilka takich wpisów 
03. listopada 2017
Ot co 
03. listopada 2017
Toteż zaproponowałem koleżance przykładowe wpisy. 
03. listopada 2017
Teraz to już nie rozumiem o jakie efekty chodzi. Bo jeśli o te "cząstkowe", o których wspomina Kazimierz, to przecież nie ma większego problemu w przeformułowaniu niektórych dziennyc
03. listopada 2017
To pisz tak "rozmowa z Panią X - pani wyszła usatysfakcjonowana".
Rozmowa dyscyplinująca z uczniem Y - uczeń zrozumiał swój błąd i obiecał poprawę"

Na absurd, absur
03. listopada 2017
Dzięki za odpowiedź. Ja też piszę w sprawozdaniu, ale dyrektorowi to za mało. Moje argumenty o trudnościach w "mierzalności" efektów wychowawczych nie trafiają do niego.
03. listopada 2017
Robię dokładnie tak samo. Czasem w dzienniku umieszczam wpis o "efektach cząstkowych"  np. pogodzenie się zwaśnionych stron.
03. listopada 2017
Efekty opisuję w sprawozdaniu rocznym, które jest dołączone do protokołu.
03. listopada 2017
Czy w swoich dziennikach piszecie efekty podjętych działań. Dyrektor się uparł, że skoro są działania, to trzeba też efekty opisać.
03. listopada 2017
Czyli juz wiem skąd opory organu prowadzącego przed nauczaniem indywidualnym ucznia spoza rejonu....
03. listopada 2017
Z tego co się orientuję, to płaci gmina, ale pieniądze pochodzą z subwencji oświatowej. Jak twierdzą samorządowcy subwencja nie pokrywa wszystkich potrzeb.
03. listopada 2017
Takie krótkie pytanie...czy wie ktoś z czego realizowane jest nauczanie indywidualne? czy płaci to z budżetu gmina czy są na to przewidziane pieniądze z wyższych instancji? 
03. listopada 2017
po co? no chyba, że widzicie taką potrzebę lub jest koniczność
03. listopada 2017
A treść dostosowań się jakoś szczególnie zmienia?
03. listopada 2017
ja pisałam IPET na ten czas co jest orzeczenie z aneksem i dostosowaniami na dany rok przeciez treść orzeczenia się nie zmienia
pozdrawiam
|