Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
11. listopada 2017
ok, wiadomo, a jeśli nie ma takiej potrzeby, to zostawić tę rubrykę pt. "formy i okres...." pustą czy w ogóle ją pominąć?
11. listopada 2017
potrzeba= konieczność
11. listopada 2017
Wy wskazujecie, że jest taka potrzeba. Niech dyrektor się martwi co dalej.
11. listopada 2017
IPET
A co jeśli w mojej szkole (branżowa) nie ma dla ucznia żadnej z form pomocy ppp(czyli zajęć specjalistycznych, dyd-wyrównawczych etc. Czy pominąć w IPECIe tę rubryczkę czy zostawić
10. listopada 2017
Pewnie, że dasz radę!
09. listopada 2017
Kazimierzu, idę w tym kierunku. Tworzę pomału plan pracy. Do tej pory prowadziłam rewalidację i kor- kom i pewne treści z tych zajęć też wykorzystuję. Dam radę . Dzięki
09. listopada 2017
Robiliśmy to "od zawsze".
09. listopada 2017
Pokazuje dziecku jak organizować sobie miejsce pracy, jak organizować czas, jak układać kolejność zadań do realizacji, jak stosować mnemotechnikę itd., itp. Oczywiście na poziomie malucha.
09. listopada 2017
09. listopada 2017
Proszę o pomoc- mam prowadzić zajęcia rozwijające umiejętności uczenia - klasa I SP, uczeń z orzeczeniem, stopień lekki. Może podpowiedź jak to ugryźć
09. listopada 2017
Czy Wy też macie czasowe przesunięcie na Forum, czy tylko u mnie coś nie tak?
09. listopada 2017
Dziękuję
09. listopada 2017
09. listopada 2017
09. listopada 2017
09. listopada 2017
Czy możecie polecić mi jakiś scenariusz dotyczący cyberprzemocy, bezpieczeństwa w sieci?
09. listopada 2017
Nie mogę znaleźć wątku dotyczącego jak powinni płacić zastępstwa dla pedagoga szkolnego.
09. listopada 2017
Jaka liczba godzin zajęć logopedycznych przypada na 1 oddział przedszkolny?
Ile godzin zajęć logopedycznych dostanie przedszkole 8 oddziałowe?
Pozdrawiam
08. listopada 2017
a u nas pensum 24 i zajecia rewalidacyjne , korekcyjno-
kompensacyjne liczone z 24
08. listopada 2017
U nas pedagog 30 a wszystkie zajęcia : Kor- kom, rewalidacja, rozwijające itp 1/18
|