Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
16. września 2017
Co to są "zespoły do spraw pomocy psychologicznej"?
16. września 2017
witam, mam pytanie dotyczące zespołów ds. pomocy psychol. czy po nowemu również je powołujemy czy wystarczy wychowawca i prowadzący zajęcia.
16. września 2017
art. 26 po
16. września 2017
nie ma takiego przepisu! gimki po staremu, sp po nowemu
15. września 2017
Jeżeli w nazwa szkoły jest jedna to jeden program a jeżeli nazwa szkoły składa się tak jakby z nazwy dwóch szkół to dwa
15. września 2017
też tak myślałam, ale dzisiaj mi powiedziano, że ma by jeden wspólny i że jest na to jakiś przepis. Szukam ale jakoś nie umiem znaleźc
15. września 2017
U mnie gimnazjum - stare programy, szkoła podstawowa - nowy
15. września 2017
czy dla szkoły podstawowej z włączonymi gimnazjami tworzy sie wspólny program wychowawczo-profilaktyczny?
15. września 2017
Czy mogę starać się o dodatek mieszkaniowy mając umowę na rok ?
15. września 2017
Nie mogę znależć rozporządzenia, w którym mowa jest o promowaniu ucznia up um w stopniu umiarkowanym. Pomóżcie.
15. września 2017
Czyli mogą być.
14. września 2017
Dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi, w tym specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
14. września 2017
Skoro te zajęcia są pzreznaczone dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, ryzyko dysleksji.
14. września 2017
Czy dziecko np. z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym może mieć w zaleceniach zajęcia korekcyjno - kompensacyjne?
14. września 2017
Działania motywujące są potrzebne nieustająco
14. września 2017
Czy w Waszych szkołach potrzebne są zajęcia motywacyjne dla uczniów?
Jakiei macie zdanie na ten temat?
14. września 2017
wejdź na parpę, może coś tam?
14. września 2017
Potrzebuję rady. Szukam szkolenia dla wychowawców mojej szkoły w fajnym programie profilaktycznym. Do tej pory realizowaliśmy Spójrz Inaczej-teraz chcielibyśmy coś więcej o agresji.Czy macie j
14. września 2017
znalazłam, dzięki
14. września 2017
Piszemy o tym obszernie na forum, w różnych tematach.
|