Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
23. lutego 2022
Pomóżcie! Dziecko posiada orzezenie o potrzebie zaj. rewalidacyjno- wych. Wielospecjalistyczna Ocena 2 razy do roku na podst Inwentarza PPAC Gunzberga ?
18. lutego 2022
Dziękuję. 
18. lutego 2022
nie trzeba
18. lutego 2022
Dziękuję za odpowiedz  Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym ma nauczanie indywidualne. Czy tworzyć IPET?
16. lutego 2022
Nalo - reso, socjoterapia.Brak wyodrębnionego stanowiska. Z reguły prowadzą pedagodzy, psycholodzy.
16. lutego 2022
16. lutego 2022
Piszemy o tym na forum.
16. lutego 2022
Jakie kwalifikacje wskazane są do prowadzenia zajęć kompetencji emocjonalno-społecznych.
15. lutego 2022
#jadwiga - u mnie nie. Dyr pisze do organu prow. o godziny i zwykle dostaje odmowę lub jakiś ułamek godzin.
14. lutego 2022
Dzięki Kazimierzu też tak sugerowałam 🙄
14. lutego 2022
Myślałam dotąd, że pewne rzeczy wiem 
14. lutego 2022
Podpowiedzcie proszę, czy wszystkie zalecenia z opinii co do udziału dzieci w zajęciach realizujecie na 100%? Czy zajęcia terapeutyczne to rozwijające kompetencje społeczno - emocjonalne?
13. lutego 2022
Gimnastyka korekcyjna, to bez wątpienia nie są zajęcia z PPP.
13. lutego 2022
który realizuje nauczanie indywidualne.
13. lutego 2022
Czy nauczycielowi, który realizuje pomoc pp u ucznia, który ma NI i ma kształcenie specjalne należy się dodatek za trudne warunki pracy? W regulaminie OP jest zapis, że należy się dodatek n.k
13. lutego 2022
Moja dyrektor twierdzi, że do zajęć z pomocy PP można włączyć również gimnastykę korekcyjną...jako inne zajęcia terapeutyczne. Co o tym myślicie?
13. lutego 2022
Normalny dziennik jak do zajęć pozalekcyjnych.
13. lutego 2022
Kochani jak dokumentujecie prace z uczniem obcokrajowcem ? Dziękuje
12. lutego 2022
Tak jak zawsze, tzn. jest potrzeba i zgoda rodzica - kwalifikujemy.
12. lutego 2022
W jaki sposób kwalifikujecie uczniów do zajęć z pp ( tych, które mają być od marca do grudnia) Czy 8 klasy wliczacie?
|