ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 9

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,164
bullet.png Najnowszy użytkownik: Kasia 13

Ostatnie komentarze
bullet.png Edukacja zdrowotna j...
bullet.png Kto będzie miał kw...
bullet.png [url]https://glos.pl...
bullet.png Dostałam podwyżkę...
bullet.png Podziwiam wychowawcz...
bullet.png Nie dość, że tak ...
bullet.png Z tego co piszesz wy...
bullet.png pracuje jako pedagog...
bullet.png Ciekawe co z godzin...
bullet.png świetne artykuły b...
 
Nauczanie zdalne nie jest nauką online
 


Nauczanie zdalne nie jest nauką online

Minister Dariusz Piontkowski nie widzi możliwości przeprowadzenia egzaminów ósmoklasistów online. Nie widzi też konieczności wprowadzenia zmian w organizacji roku szkolnego. - Przygotowujemy się na różne scenariusze, ale na razie nie przewidujemy zmiany terminu zakończenia roku szkolnego - mówił w audycji Gość Dnia Radia Gdańsk.

W trakcie dalszej rozmowy minister Piontkowski wyraźnie podkreślił, że odbywające się nauczanie zdalne nie jest nauką online i tego ani od dyrektorów szkół, ani od nauczycieli ministerstwo nie oczekuje.
- Nie wymagamy od nauczyciela, aby każdą lekcję przeprowadzał w czasie rzeczywistym z grupą czy klasą, którą w normalnych warunkach miałby w szkole. To wynika z kilku powodów: po pierwsze nie wszędzie jest dostęp do szybkiego internetu, a połączenie wideo tego wymaga. Po drugie, nie zawsze nauczyciele mają sprzęt, który pozwala im na tego typu rozmowy. Po trzecie, nie każdy uczeń ma dostęp do szybkiego internetu i sprzętu, który takie rozmowy umożliwia. I wreszcie wynika to z zasad higieny i bezpieczeństwa - nie chcieliśmy, aby uczniowie siedzieli non-stop przed komputerami, przy których zmienialiby się tylko nauczyciele i prowadzili lekcje wideo. Stąd wyraźnie mówimy, że to nauczanie powinno obejmować różne formy pracy z uczniami. Tak samo jak w tradycyjnej szkole, gdzie nauczyciel nie pracuje wyłącznie metodą wykładu.

Dopuszczalne jest zatem przesłanie e-mailem, poprzez dziennik elektroniczny czy nawet SMS-em tekstów źródłowych lub linków do materiałów przydatnych w zrozumieniu danego tematu, poleceń związanych z materiałem, który będzie opracowywany na danej lekcji i ewentualnie zadanie pracy domowej czy ćwiczeń podsumowujących dany temat.



Źródło:www.portalsamorzadowy.pl


Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

20. czerwca 2024 13:04
Proszę o informację z jakich materiałów Państwo korzystacie na zajęciach z doradztwa zawodowego w klasach 7-8?Jeśli oczywiście Państwo uczycie.

15. czerwca 2024 21:40
Tak będzie ale strasznie żal chłopca 😔

15. czerwca 2024 18:21
W trzeciej klasie ten argument odpada.

15. czerwca 2024 18:21
W klasie pierwszej lub drugiej rodzic zawsze może użyć argumentu, że dziecko ma trzy lata na opanowanie podstawy programowej. I będzie miał rację.

15. czerwca 2024 18:19
Nie kopcie się z koniem, przepuśćcie młodego człowieka i zostawcie (ewentualnie) w klasie trzeciej.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png program wych - prof.
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png urlop nauczyciela
bullet.png problem z uczniem
bullet.png Niebieska Karta
Najciekawsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje? [468]
bullet.png program wych - prof. [451]