ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 14

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,702
bullet.png Najnowszy użytkownik: kstaskiewicz

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
Interpelacje
 


Wniesione interpelacje - adresat: MEN


Interpelacja nr 17062

W sprawie uregulowania wymiaru pensum pedagogów i innych specjalistów szkolnych w ustawie Karta Nauczyciela na poziomie norm obowiązujących takich samych specjalistów, zatrudnionych w poradniach psychologiczno-pedagogicznych

Zgłaszający Aleksandra Trybuś
Adresat minister edukacji narodowej
Data wpływu 04-04-2013

Interpelacja nr 17011

W sprawie systemu wynagradzania pedagogów szkolnych

Zgłaszający Iwona Kozłowska
Adresat minister edukacji narodowej
Data wpływu 04-04-2013

Interpelacja nr 17007

W sprawie ujednolicenia pensum pedagogów i innych specjalistów szkolnych oraz określenia go na poziomie norm ustalonych dla takich samych specjalistów zatrudnionych w poradniach psychologiczno-pedagogicznych

Zgłaszający Wojciech Penkalski
Adresat minister edukacji narodowej
Data wpływu 03-04-2013

Interpelacja nr 16882

W sprawie zrównania pensum pedagogów szkolnych i specjalistów zatrudnionych w poradniach psychologiczno-pedagogicznych

Zgłaszający Krystyna Łybacka
Adresat minister edukacji narodowej
Data wpływu 02-04-2013

Interpelacja nr 17108

W sprawie ujednolicenia pensum pedagogów i innych specjalistów szkolnych

Zgłaszający Elżbieta Gapińska
Zofia Ławrynowicz
Adresat minister edukacji narodowej
Data wpływu 05-04-2013

Interpelacja nr 17322

W sprawie ujednolicenia pensum pedagogów i innych specjalistów szkolnych

Zgłaszający Kazimierz Moskal
Adresat minister edukacji narodowej
Data wpływu 17-04-2013

Interpelacja nr 17485
W sprawie wymiaru czasu pracy pedagogów szkolnych

Zgłaszający Artur Ostrowski
Adresat minister edukacji narodowej
Data wpływu 19-04-2013

Zapytanie nr 4449
W sprawie ujednolicenia pensum pedagogów i innych specjalistów szkolnych

Zgłaszający Joanna Fabisiak
Adresat minister edukacji narodowej
Data wpływu 14-05-2013

Interpelacja nr 18098
w sprawie ujednolicenia pensum pedagogów i innych specjalistów szkolnych

Zgłaszający Izabela Kloc
Adresat minister edukacji narodowej
Data wpływu 20-05-2013




Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
#1 | frau dnia 29. maja 2013
Kto jeszcze musi złożyć interpelację, albo ilu posłów musi to zrobić, żeby ministra raczyła zauważyć, że ludzie (nie tylko sami pedagodzy) nie zgadzają się z taką niesprawiedliwością.
#2 | NaN dnia 29. maja 2013
Może trzeba bardziej radykalnych rozwiązań, czyli odwołania ministry wraz z resztą... ( Reszto bez urazy Smile
#3 | bs29 dnia 29. maja 2013
Ergo, po tej ministrze przyjdą nowe, równie beztroskie. Obawiam się, że na każdą z w/w interpelacji aktualnie nam panująca odpowie niezmiennym tekstem, że "rząd celowo...dla dobra uczniów..."itd, itp
To jedna wielka ściema.W mediach mówi się głośno o protestach rodziców z powodu cięć w oświacie i trzeba żyć w kosmosie, żeby nie wiedzieć, o co kaman. Moim zdaniem KN załatwią wchodząc kuchennymi drzwiami..
#4 | NaN dnia 29. maja 2013
Fakt, przyjdą podobni, wybrani z właściwego klucza.
Czy to znaczy, że nic nie można zrobić ?
#5 | bs29 dnia 30. maja 2013
W naszym pięknym kraju brak odpowiedzialności za złe decyzje. Nikt nic nie musi. Sytuacja w oświacie i nasza sprawa jest doskonałym tego przykładem:
- samorzadowcy mogą bezkarnie podejmować niezgodne z prawem uchwały, nikt ich z tego nie rozlicza.
- wojewodowie nie muszą uchylać złych uchwał, a kilku nawet nie odpowiedziało na monity związkowców,
- premier odsyła pisma do MEN i też nic nie musi,
- brak jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje, rozporządzenia, które przynoszą szkodę obywatelom (ministerswo zdrowia też jest wspaniałym przykładem)
- MEN nie musi się ustosunkowywać do naszych rozpaczliwych pism, bo i po co? za szkodliwe dla oświaty decyzje i tak nikt nigdy nie odpowie
-RPO , związkowcy niby coś tam piszą, ale to długotrwały (w sumie drugi rok) i mało efektywny proces.
wszyscy są zajęci przecinaniem wstęg i sesjami zdjęciowymi w bardzo ważnych miejscach, z bardzo ważnymi osobami i....dalej się kręci.
sprawa pedagogów i innych nikogo poza nimi samymi nie interesuje.
#6 | olamateola dnia 30. maja 2013
Możemy jeszcze COŚ zrobić.
Zebrać 100 tys. podpisów. Jak w sprawie sześciolatków. Wtedy BĘDĄ MUSIELI się z nami liczyć.
Chodzi mi ten pomysł od roku po głowie, ale nie wiem, jak się do tego zabrać.
#7 | bs29 dnia 30. maja 2013
Sześciolatki i tak pewnie pójdą do wspaniałych, świetnie przygotowanych na ich przyjecie szkół.
Nic to, że będą musiały siedzieć w za wysokich ławkach przez kilka godzin, przeciskać się w zatłoczonych, szkolnych korytarzach. nic to, że masowo likwidowane są swietlice "dzięki" godzinom KN, więc nie będą się miały gdzie podziać po lekcjach i obiadek zjedzą marny i zimny, bo stołówki też z oszczędności są likwidowane. nic to, że coraz więcej dzieciaków dramatycznie potrzebuje psychologów, logopedów, socjoterapeutów i inszych. widzą to rodzice, widzimy my, ale przecież chodzi o wolne miejsca w przedszkolach dla młodszych dzieci, bo wspaniali poprzednicy skutecznie przedszkola polikwidowali.MEN wydał grubą kasę (zresztą nas, podatników) na intensywną propagandę cudnego rozwoju sześciolatków. fakt, w takich warunkach to istna szkoła przetrwania i rozwój gwarantowany. w dobie dramatycznego uzależnienia od komputerów może da się jeszcze maluchom tablety do łapek, to się całkiem oduczą komunikować ze światem...świetlana przyszłość
#8 | mucha27 dnia 30. maja 2013
tablety w jedną łapkę, kije bejsbolowe w drugą!
#9 | bs29 dnia 30. maja 2013
Kije wezmą do łapek bezwzględnie, żeby rozladować napięcie z powodu wielogodzinnego ślęczenia przed monitorami itp.
Z pewnością w przyszłości ktoś zarobi niezłą kasę na badaniu wpływu na dzieci MEN-owskich praktyk. może też o dzisiejszych sześciolatkach przypomną sobie kiedyś jacyś ortopedzi badający wpływ zrównania wagi pierwszoklasisty z wagą jego tornistraSad, bo przecie miejsca na podręczniki w naszych "swietnie przygotowanych" szkołach też, jak na lekarstwo, a u nas praca domowa, to rzecz święta!!!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]