ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 11

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,166
bullet.png Najnowszy użytkownik: mmoniass

Ostatnie komentarze
bullet.png Edukacja zdrowotna j...
bullet.png Kto będzie miał kw...
bullet.png [url]https://glos.pl...
bullet.png Dostałam podwyżkę...
bullet.png Podziwiam wychowawcz...
bullet.png Nie dość, że tak ...
bullet.png Z tego co piszesz wy...
bullet.png pracuje jako pedagog...
bullet.png Ciekawe co z godzin...
bullet.png świetne artykuły b...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
K_pedagog 23. sierpnia 2020
czy osobny dziennik dla każdego ucznia? Czy dla każdej grupy uczniów?
K_pedagog 23. sierpnia 2020
Powiedzcie proszę jak to robicie z tym Librusem, bo męczy mnie ten temat Sad Czy prowadząc zajęcia korekcyjno - kompensacyjne mam stworzyć jeden dziennik kk
Diora 22. sierpnia 2020
Martwi mnie również problem epidemiczny. Z jednej strony zalecenia, aby ograniczyć kontakty pomiędzy klasami, a z drugiej łączenie uczniów z różnych klas na zajęciach pozalekcyjnych.
Kazimierz 22. sierpnia 2020
żeby skorzystali uczniowie na różnych poziomach. Ja zawsze opierałem prowadzenie takich zajęć na realizacji "treści szkolnych" więc miałbym problem. Ale...różne są podejścia.
Kazimierz 22. sierpnia 2020
Tak, czy owak, nie znajduję przepisów, które by to uniemożliwiały. W końcu można przygotować takie ćwiczenia doskonalące percepcję wzrokową, słuchową, motorykę,
Kazimierz 22. sierpnia 2020
Myślałem, że chodzi Ci właśnie o łączenie klas z tego samego poziomu. U mnie też nigdy nie łączyliśmy różnych poziomów na jednych zajęciach. Nie wydaje mi się to korzystne.
Diora 22. sierpnia 2020
Dziękuję. Do tej pory nie musiałam łączyć różnych klas, łączyłam tylko klasy równoległe. W tym roku dostałam polecenie łączenia uczniów z różnych klas, a nawet klas 1-3 z przedszkol
Kazimierz 21. sierpnia 2020
Oczywiście, że tak. No...teraz jest problem epidemiczny, więc trzeba się nad tym zastanowić, ale generalnie nie ma przeciwwskazań.
Diora 21. sierpnia 2020
Jak u Was jest z organizacją zajęć korekcyjno - kompensacyjnych? Można łączyć w grupę uczniów z różnych klas?
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Dziękuję serdecznie
Kazimierz 17. sierpnia 2020
wprowadzicie zmiany w IPET na przykład związane z brakiem w tym roku zajęć np. kor-komp. dla ucznia, które miał je w roku ubiegłym.
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Jeśli już spotyka się zespół, to zrobić notatkę, że w sytuacji dzieci z orzeczeniami nie zaszły istotne zmiany i kontynuowane będą działania zawarte w IPET i ew. w WOPFU, albo rzeczywiści
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Albo Wy macie jakieś istotne obserwacje po ostatniej WOPFU.
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Albo zaszły jakieś istotne zmiany w sytuacji dziecka. Np. nowa opinia z PPP z nowymi, ISTOTNYMI dla funkcjonowania dziecka zaleceniami.
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Jeśli chodzi o kształcenie specjalne, to nie ma potrzeby nic więcej robić. No chyba, że macie jakieś wewnętrzne, "ponadwymiarowe" uregulowania".
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Może te zespoły - kontynuacja są do ewentualnego aneksowania już wypełnionych Ipet i awopfu?
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Dziękuję, Panie Kazimierzu ale co mamy wypełnić za dokumenty podczas posiedzenia zespołu? Pytam bo mieliśmy kontrole kuratoryjne zmieniłam dokumenty zamieszczone dzięki tej stronie ale co dale
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Macie IPET-y, macie aktualne WOPFU, no i.....starczy.
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Nie prowadzę ale jestem w szkole koordynatorem do pomocy psychologiczno-pedagogicznej i odpowiadam za zespoły... wiec co mam wspólnie z zespołem za dokumenty opracować na bieżący rok szkolny???
ToJa 17. sierpnia 2020
Witajcie, już o to pytałam, może ktoś mi jednak pomoże... Ile mam czasu na wprowadzenie programu autorskiego? Do 30 września?

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

20. czerwca 2024 13:04
Proszę o informację z jakich materiałów Państwo korzystacie na zajęciach z doradztwa zawodowego w klasach 7-8?Jeśli oczywiście Państwo uczycie.

15. czerwca 2024 21:40
Tak będzie ale strasznie żal chłopca 😔

15. czerwca 2024 18:21
W trzeciej klasie ten argument odpada.

15. czerwca 2024 18:21
W klasie pierwszej lub drugiej rodzic zawsze może użyć argumentu, że dziecko ma trzy lata na opanowanie podstawy programowej. I będzie miał rację.

15. czerwca 2024 18:19
Nie kopcie się z koniem, przepuśćcie młodego człowieka i zostawcie (ewentualnie) w klasie trzeciej.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png baza narzędzi diagn...
bullet.png program wych - prof.
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png urlop nauczyciela
bullet.png problem z uczniem
Najciekawsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje? [468]
bullet.png program wych - prof. [451]
bullet.png baza narzędzi di... [30]