Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
03. lutego 2018
I tu jesteśmy zgodni. Wielokrotnie na tym forum prosiłem o dbałość o formę (np. używanie znaków diakrytycznych), bo wszak jesteśmy wychowawcami. Noblesse oblige .
03. lutego 2018
Kiedy komuś z nas zdarzy się wpadka, to ważne, by inni potrafili ten takt i empatię wdrożyć.
03. lutego 2018
Moim zdaniem, na tego typu forach powino się dbać o poprawność nie tyko merytoryczną. Ta językowa jest tu też niezmiernie ważna. Ale najważniejszym jest, i to wszędzie, takt i empatia.
03. lutego 2018
Wiadomo też, co słusznie rozróżniłeś, należy mieć na uwadze dysfunkcję faktyczną, a nie jedynie "zdiagnozowaną". Widać to temat do dłuższej dyskusji. Wróćmy jednak do sedna.
03. lutego 2018
Tu nie chodzi o niedopuszczenie do matury, albo jej niezdanie. Wiadomo przecież, jaki IQ jest wymagany przy diagnozie dysleksji. A matura to przecież otwarte wrota do szkół wyższych. A te...No c
03. lutego 2018
I tym samym powinien mieć zamkniętą drogę do wyższego wykształcenia? Oczywiście zakładamy optymistycznie, że to rzeczywista dysfunkcja, a nie tylko zdiagnozowana, co jak dobrze wiemy nie jes
03. lutego 2018
Zetko, nie bardzo zrozumiałem to Twoje stwierdzenie "do dziś trudno mi zrozumieć łączność pojęć - dysortografik i matura". Uważasz, że dysortografik nie powinien mieć szan
03. lutego 2018
Zetko, z mojej szkoły na konkursy wojewódzkie z większości przedmiotów dostają się dyslektycy. Śmiem twierdzić, że maturę zdadzą bez problemu.
03. lutego 2018
I do dziś trudno mi zrozumieć łączność pojęć - dysortografik i matura. Dobre intencje zapędziły nas w kozi róg. Nas, czyli żyjących współcześnie. Swoista unifikacja społeczeństwa, to
03. lutego 2018
Myślę, że to problem w wielu środowiskach ludzi "wykształconych". Niestety, pewne posunięcia rządzących spowodowały, że mgr nietrudno uzyskać.
02. lutego 2018
do Zetka. Wiem co piszesz, bo czasami w rozmowie z rodzicem, a nawet uczniem mam ochotę wejść pod biurko ze wstydu.Uważam, że jest to problem w naszym środowisku.
02. lutego 2018
mucha 27 jestes cudna , i o to chodzilo, trzeba pamiętać , że jest Bralczyk, że jest Miodek, że jest język polski i to my pedagodzy jesteśmy też po to by go pilnować. Serdecznie pozdrawiam
02. lutego 2018
Wiecie... jak czasami czytam niektórych dyrektorów, to... zwyczajnie mi wstyd. Z dystansu widać więcej.
02. lutego 2018
Pewnie, że każdemu się może to i owo przydarzyć, ale dbajmy o nasz wizerunek. Wszak modelowanie, to jedna z metod pracy wychowawczej.
02. lutego 2018
Moim zdaniem ważna jest poprawność naszych wypowiedzi. Wedle zasady - "jak nas widzą...". Tu dajemy się poznać jedynie po tym, jakim "językiem" piszemy.
02. lutego 2018
Kropka mi się nie zmieściła - to informacja dla Bralczyków i Miodków
02. lutego 2018
Dotąd mi się wydawało, że dla nas -pedagogów ważne są tu rzeczy związane z naszą pracą, a nie orty lub literówki. Ale może za stara jestem i nie odnajduję się we współczesnym pojmowani
02. lutego 2018
Szermierka, to finezja, a w określeniu "poziom mniej niż zero" jest tyle finezji, co trucizny w zapałce.
02. lutego 2018
Jestem pedagogiem szk. nie polonistą i problemy wychowawcze związane z komunikacją interpersonalną są moią codziennością. Żeby nie było
02. lutego 2018
Serdecznie pozdrawiam adwersarzy, uwielbiam słowną "szermierkę" z lekką nutką dekadencji
|