ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 25

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,730
bullet.png Najnowszy użytkownik: adrutko

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Grono 04. listopada 2017
Czy cele terapeutyczne szczegółowe i ogólne w IPECIE wynikają z orzeczenia dziecka czyli co należy usprawniać?
ela tykwa 03. listopada 2017
Dziękuję za wsparcie Smile Kazimierzu, czytasz w moich myślach. Może na próbę zrobię kilka takich wpisów Grin
Zetka 03. listopada 2017
Ot co Smile
Kazimierz 03. listopada 2017
Toteż zaproponowałem koleżance przykładowe wpisy. Smile
Zetka 03. listopada 2017
Teraz to już nie rozumiem o jakie efekty chodzi. Bo jeśli o te "cząstkowe", o których wspomina Kazimierz, to przecież nie ma większego problemu w przeformułowaniu niektórych dziennyc
Kazimierz 03. listopada 2017
To pisz tak "rozmowa z Panią X - pani wyszła usatysfakcjonowana". Rozmowa dyscyplinująca z uczniem Y - uczeń zrozumiał swój błąd i obiecał poprawę" Smile Smile Smile Na absurd, absur
ela tykwa 03. listopada 2017
Dzięki za odpowiedź. Ja też piszę w sprawozdaniu, ale dyrektorowi to za mało. Moje argumenty o trudnościach w "mierzalności" efektów wychowawczych nie trafiają do niego.
Kazimierz 03. listopada 2017
Robię dokładnie tak samo. Czasem w dzienniku umieszczam wpis o "efektach cząstkowych" Smile np. pogodzenie się zwaśnionych stron.
Zetka 03. listopada 2017
Efekty opisuję w sprawozdaniu rocznym, które jest dołączone do protokołu.
ela tykwa 03. listopada 2017
Czy w swoich dziennikach piszecie efekty podjętych działań. Dyrektor się uparł, że skoro są działania, to trzeba też efekty opisać.
jch88 03. listopada 2017
Czyli juz wiem skąd opory organu prowadzącego przed nauczaniem indywidualnym ucznia spoza rejonu....
Kazimierz 03. listopada 2017
Z tego co się orientuję, to płaci gmina, ale pieniądze pochodzą z subwencji oświatowej. Jak twierdzą samorządowcy subwencja nie pokrywa wszystkich potrzeb.
jch88 03. listopada 2017
Takie krótkie pytanie...czy wie ktoś z czego realizowane jest nauczanie indywidualne? czy płaci to z budżetu gmina czy są na to przewidziane pieniądze z wyższych instancji? Smile
reszta 03. listopada 2017
po co? no chyba, że widzicie taką potrzebę lub jest koniczność
Kazimierz 03. listopada 2017
A treść dostosowań się jakoś szczególnie zmienia?
pedagog30 03. listopada 2017
ja pisałam IPET na ten czas co jest orzeczenie z aneksem i dostosowaniami na dany rok przeciez treść orzeczenia się nie zmienia pozdrawiam
pedagog30 03. listopada 2017
witam serdecznie. powiedzcie jak jesy u was. czy IPET opracowuje sie na kązdy rok szkolny nowy? czy ipet zostaje. np z aneksem i nowymi dostosowaniami z przedmiotów oraz nowymi planami pracy z zaj
Grono 02. listopada 2017
Dokładnie tak, ja zadałam pytanie o oceny z doradztwa Pan stanowczo twierdził, że się wpisuje. Wysłalam mu interpretacje prawną - miał mi się do niej ustosunkować w emielu i do dzisiaj cisz
Kazimierz 02. listopada 2017
Słuchajcie własnej intuicji i kierujcie się rozsądkiem (o ile przepisy nie są oczywiste). Nie przejmujcie się tak bardzo tym, co mówią na szkoleniach (na większości szkoleń).
Grono 02. listopada 2017
No właśnie i znów mamy - każdy sobie interpretuje, jak chce.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

08. października 2025 20:39
Dziękuję, Tomek. Rozumiem, że traktuje go jak każdego polskiego ucznia. Pozdrawiam!

06. października 2025 22:03
Uczycielka25 - jeśli uczeń wymaga pomocy pp i jest na to zgoda to jest ta pomoc udzielana. Rozporządzenie o pomocy pp opisuje, kto może to zainicjować.

06. października 2025 22:01
renja-13 jeśli niepubliczna poradnia (upraszczając) spełnia wymagania jak dla publicznych to - tak, respektuje; z wyłączeniem tego co prawo przyznaje tylko publicznym, np. opinia WWR.

06. października 2025 21:08
Czy w Waszych szkołach respektowane są opinie wydane przez niepubliczne/prywa
tne poradnie psych.-ped? Czy taki dokument może być podstawą dostosowań np. na egzaminie maturalnym?

06. października 2025 19:13
Darujcie moją natarczywość ale mam kolejne pytanie, czy uczniowi z Ukrainy zakładacie kartę pomocy p-p? Jeśli tak, czy do karty dostosowanie wymagań?

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png Bezpłatny kurs e-le...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
bullet.png szkolenia l-learning
bullet.png mam te kwalifikacje?
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1503]
bullet.png szkolenia l-learning [51]
bullet.png szkolenie dla rad... [13]
bullet.png Bezpłatny kurs e... [0]