ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 12

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,758
bullet.png Najnowszy użytkownik: langelika

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
ela tykwa 03. listopada 2017
Dziękuję za wsparcie Smile Kazimierzu, czytasz w moich myślach. Może na próbę zrobię kilka takich wpisów Grin
Zetka 03. listopada 2017
Ot co Smile
Kazimierz 03. listopada 2017
Toteż zaproponowałem koleżance przykładowe wpisy. Smile
Zetka 03. listopada 2017
Teraz to już nie rozumiem o jakie efekty chodzi. Bo jeśli o te "cząstkowe", o których wspomina Kazimierz, to przecież nie ma większego problemu w przeformułowaniu niektórych dziennyc
Kazimierz 03. listopada 2017
To pisz tak "rozmowa z Panią X - pani wyszła usatysfakcjonowana". Rozmowa dyscyplinująca z uczniem Y - uczeń zrozumiał swój błąd i obiecał poprawę" Smile Smile Smile Na absurd, absur
ela tykwa 03. listopada 2017
Dzięki za odpowiedź. Ja też piszę w sprawozdaniu, ale dyrektorowi to za mało. Moje argumenty o trudnościach w "mierzalności" efektów wychowawczych nie trafiają do niego.
Kazimierz 03. listopada 2017
Robię dokładnie tak samo. Czasem w dzienniku umieszczam wpis o "efektach cząstkowych" Smile np. pogodzenie się zwaśnionych stron.
Zetka 03. listopada 2017
Efekty opisuję w sprawozdaniu rocznym, które jest dołączone do protokołu.
ela tykwa 03. listopada 2017
Czy w swoich dziennikach piszecie efekty podjętych działań. Dyrektor się uparł, że skoro są działania, to trzeba też efekty opisać.
jch88 03. listopada 2017
Czyli juz wiem skąd opory organu prowadzącego przed nauczaniem indywidualnym ucznia spoza rejonu....
Kazimierz 03. listopada 2017
Z tego co się orientuję, to płaci gmina, ale pieniądze pochodzą z subwencji oświatowej. Jak twierdzą samorządowcy subwencja nie pokrywa wszystkich potrzeb.
jch88 03. listopada 2017
Takie krótkie pytanie...czy wie ktoś z czego realizowane jest nauczanie indywidualne? czy płaci to z budżetu gmina czy są na to przewidziane pieniądze z wyższych instancji? Smile
reszta 03. listopada 2017
po co? no chyba, że widzicie taką potrzebę lub jest koniczność
Kazimierz 03. listopada 2017
A treść dostosowań się jakoś szczególnie zmienia?
pedagog30 03. listopada 2017
ja pisałam IPET na ten czas co jest orzeczenie z aneksem i dostosowaniami na dany rok przeciez treść orzeczenia się nie zmienia pozdrawiam
pedagog30 03. listopada 2017
witam serdecznie. powiedzcie jak jesy u was. czy IPET opracowuje sie na kązdy rok szkolny nowy? czy ipet zostaje. np z aneksem i nowymi dostosowaniami z przedmiotów oraz nowymi planami pracy z zaj
Grono 02. listopada 2017
Dokładnie tak, ja zadałam pytanie o oceny z doradztwa Pan stanowczo twierdził, że się wpisuje. Wysłalam mu interpretacje prawną - miał mi się do niej ustosunkować w emielu i do dzisiaj cisz
Kazimierz 02. listopada 2017
Słuchajcie własnej intuicji i kierujcie się rozsądkiem (o ile przepisy nie są oczywiste). Nie przejmujcie się tak bardzo tym, co mówią na szkoleniach (na większości szkoleń).
Grono 02. listopada 2017
No właśnie i znów mamy - każdy sobie interpretuje, jak chce.
kasiareed 02. listopada 2017
A ja na szkoleniu usłyszałam, że może zrezygnować. To nie jest przedmiot obowiązkowy, od którego zależy promocja dziecka.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

21. listopada 2025 20:58
Poza tym kryterium powinno być to, czy rzeczywiście jego grafia jest tak zaburzona, że nie można absolutnie odczytać tego co napisał.

21. listopada 2025 20:56
Zgadzam się z Tomaszem. 8 lat pracował w szkole bez komputera, a tu nagle przy egzaminie musi. Rodzice mogą sobie naciskać. To jest decyzja rady pedagogicznej.

19. listopada 2025 22:41
lis - od dawna poradnie już nie wypowiadają się wprost ad. egzaminów; stwierdzają "tylko" czy ma dys-, itp. Więc zapisu być nie musi, ale powinien być wdrożony.

19. listopada 2025 19:40
Doradźcie proszę czy w opinii o dysgrafii musi być wprost zapis że uczeń może pisać egzamin E8 na komputerze? Uczeń nie wdrożony do komputera rodzice naciskają a ja nie mam pewności

18. listopada 2025 09:10
Dzień dobry, Czy może się ktoś podzielić doświadczeniami w pracy z uczniem zdolnym z matematyki klasa 2 SP, chodzi mi o kwestię realizacji indywidualnego programu czy też toku nauki. Dzięku

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png Programy
bullet.png zmiana orzeczenia
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
Najciekawsze tematy
bullet.png Programy [0]