Dobrze, że chociaż w ostatnim akapicie pozostawili cień nadziei na sprawiedliwość.
Idąc tym torem myslenia, to wypadałoby dać OP możliwość regulacji pensum:
- wuefistom - w zależności od ilości uczniów z krzywymi kręgosłupami
- polonistom - od ilości dyslektyków
- matematykom - dyskalkulików
- biologom itp. od ilości ciężarnych uczennic (oczywiście w podstawówkach byłoby ono raczej najniższe)
- n. świetlicy - od ilości zgłoszonych do niej pod opiekę
- przedszkolankom - od ilości zapisanych dzieci (najwyższe pensum byłoby oczywiście tam, gdzie wysoki przyrost nat.)
- przedszkolankom w najmlodszych grupach - od ilości sikajacych w pieluchy, albo samodzielnie jedzących posiłki ( oczywiście im więcej sikających i niesamodzielnych dzieci, tym pensum większe)
itp., itd.
Zetko, nic dodać nic ująć!
Mnie jeszcze tylko ciekawi, czy oni (RPO, MEN) naprawdę uważają, że to indywidualne potrzeby uczniów warunkują różnicowanie pensum przez OP... Jeśli tak, to szczerze podziwiam ich optymizm i szczerze dziwię się ich naiwności.
Dzięki, Zetko, wiem. Moja dyrekcja też to rozumie. Ale dla naszego OP rewalidacja prowadzona przez logopedę to 30 godzin, pozostałe formy rewalidacji= 18. Podobnie wczesne wspomaganie rozwoju dziecka: terapia logopedyczna= 30 godzin, pozostałe formy terapii= 18.
A podanym wyroku nie ma, niestety, słowa "rewalidacja"...
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 71,639,350 unikalne wizyty