ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 5

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 20,901
bullet.png Najnowszy użytkownik: Misiaczek1234
Ostatnie komentarze  
charakterystyka klasy

KLASA ...............

Ilość uczniów w klasie...............

uczniowie drugoroczni ( imię nazwisko ) :

I. SYTUACJA RODZINNA UCZNIÓW

1. uczniowie z rodzin rozbitych :

dziecko pod opieką matki :

dziecko pod opieką ojca :

2. półsieroty :

brak matki :

brak ojca :

3. dziecko pod opieką tylko jednego z rodziców z innych powodów :

dziecko pod opieką matki :

dziecko pod opieką ojca :

4. Dziecko w rodzinie zastępczej :

5. Rodziny wielodzietny ( ilość dzieci w rodzinie - 3 i więcej ) :


6. Rodziny dysfunkcyjne :

alkoholizm :

przestępczość :

dzieci zaniedbane środowiskowo :

7. Rodziny potrzebujące pomocy materialnej ze strony szkoły :



II PROBLEMY DYDAKTYCZNE

1. Uczniowie mający trudności w nauce ( niepowodzenia szkolne ) :

czynniki obiektywne ( długotrwała choroba, dysfunkcje, np. dysleksja, zab. zachowania obniżone możliwości intelektualne, trudna sytuacja rodzinna ) :


czynniki subiektywne ( brak chęci, motywacji do pracy ) :


2. Uczniowie zaniedbujący obowiązki szkolne ( np. notoryczne spóźnianie się na lekcje, nie odrabianie zadań, brak przyborów szkolnych, książek, nie wynikający z problemów finansowych ) :



III WYKROCZENIA PRZECIWKO DYSCYPLINIE W SZKOLE

bardzo często ( 3 ), często ( 2 ), czasami ( 1 )

1. Uporczywie rozmawia podczas trwania lekcji :


2. Wychodzi bez pozwolenia z ławki :


3. Spóźniania się na lekcje :


4. Złośliwie komentuje wypowiedzi kolegów i nauczycieli :


5. Nie wykonuje poleceń nauczyciela :


6. Jest wulgarny ( słowa, gesty ) :


7. Przezywa, wyśmiewa, ośmiesza, obraża, grozi :


8. Rozpowszechnia plotki :


9. Złośliwie chowa cudze rzeczy :


10. Rozmyślnie wyklucza innych z grupy czy działań ( izolowanie ) :


11. Jest agresywny wszczyna bójki: bije, kopie, pluje :


12. Wymusza pieniądze :


13. Niszczy własność :


14. Włącza inne osoby do atakowania ofiar w różny sposób :


15. Stosuje używki :




Myśli o wychowaniu
W wychowaniu nie tyle dają się ocenić korzyści dobrej edukacji, ile - następstwa złej.
Adolf Dygasiński
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Brak artykułów
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

20/01/2017
Kupiłam ostatnio na poczcie za 10 zł karty "Kapitan Nauka" Poznaję świat - Emocje. 17 kart obrazkowych + 9 propozycji zabaw z kartami.
Ina
18/01/2017
Marysiu tak z ciekawości skąd to pytanie ? Jesteś uczennicą, studentką?
18/01/2017
Gimnastyka jest dla dzieci z wadami postawy a zajęcia korekcyjno-kompens
acyjne dla tych ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Zaj. kor.-komp. są formą pomocy psychologiczno-ped
agogicznej.
18/01/2017
Dzięki. Potrzebuję pomocy w kwestii gimnastyki korekcyjno kompensacyjnej. Jaka jest różnica między gimnastyką korekcyjno kompensacyjną a zajęciami korekcyjno kompensacyjnym?
18/01/2017
oczywiście witamy Cię serdecznie, rozgość się Smile
18/01/2017
albo Cię przekierujemy w odp. wątek, zakładkę, temat...bo tu "nowiutka" jesteś i możesz nie wiedzieć co i jak
18/01/2017
zawsze możesz, zarysuj choć problem, na pewno ktoś pomoże
18/01/2017
Czy na tej stronie można zadać pytanie ekspertowi? Czy ktoś może mi pomóc? Wink
17/01/2017
Dziękuję za odpowiedź.A jakieś sprawdzone gry, karty pracy dotyczace radzenia sobie z emocjami, z agresją. Jest sporo na rynku, ale poszukuje czegos sprawszonego.
17/01/2017
Przy spotkaniach w gabinecie wykorzystuję i polecam: Karty Dixit, Pytaki, Story cubes i inne gry, które "robią dobrą atmosferę" a są miłym oderwaniem od codziennych trudności
17/01/2017
Z jakich materiałów, kart pracy, gier korzystacie przy prowadzeniu stałych rozmów z uczniem sprawiającym problemy wychowawcze?
16/01/2017
Przy NI i opinii o dysleksji rada pedagogiczna może wydłużyć czas uczniowi na maturze?
13/01/2017
i pomyśleć, że w ubiegłym roku cieszyliśmy się na ferie...wszyscy...
Ina
13/01/2017
a doczytaj w rozporządzeniu zadania pedagoga- diagnoza
13/01/2017
Witam Smile Czy pedagog szkolny ma prawo wejść na lekcję, żeby obserwować zachowanie uczniów? Jest jakiś przepis na to?
13/01/2017
Na razie wprowadzono tylko zmiany "porządkowe", a nie merytoryczne.
12/01/2017
w KN stan na 12.01.2017r. naszymi godz. dalej włada op
12/01/2017
Czy mógłby ktoś się podzielić jakimś fajnym scenariuszem na dzień profilaktyki? Proszę o kontakt priv
11/01/2017
reszta, to moje niedowierzanie raczej było "niedowierzaniem retorycznym" Wink
11/01/2017
to jeden z wielu przykładów
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png reforma
bullet.png obowiązek szkolny - ...
bullet.png petycja- wysyłamy od...
bullet.png dobra książka/nowa k...
bullet.png zajęcia rewalidacyjne
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1162]
bullet.png petycja- wysyłamy... [549]
bullet.png godziny pedagoga ... [511]
bullet.png zajęcia rewalidac... [502]
bullet.png zatrudnienie peda... [473]


16,250,485 Unikalnych wizyt