ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 19

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 23,155
bullet.png Najnowszy użytkownik: agi1346
Ostatnie komentarze
bullet.png [url]Ina[/url], może...
bullet.png U mnie tylko 1100 dz...
bullet.png Pedagog w lipcu ma u...
bullet.png ja akurat tego probl...
bullet.png ................Jak ...
bullet.png Zapomniałam dodać, ż...
bullet.png No oczywiście że ped...
bullet.png ja dziękuję, proszę ...
bullet.png Napastliwego??? Ten...
bullet.png Nie rozumiem komenta...
MAPA STRONY

MAPA STRONY

Ostatnie tematy na forum Newsy
Charakterystyka zawodu
  • synteza
  • zadania zawodowe
  • zarobki
Warunki pracy i zatrudnienia
  • pedagog w świetle prawa
  • czas pracy
  • limity etatów
  • warunki pracy
  • zarobki
Wymagane kwalifikacje Dokumentacja pedagoga
Awans zawodowy
Pomoc materialna
  • stypendia i zasiłki
  • podręczniki
  • gorący posiłek
Pomoc psychologiczna
  • dostosowanie wymagań
  • egzamin
  • kształcenie specjalne
  • wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • dysleksja
  • ADHD
  • uczeń upośledzony umysłowo w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
Dysleksja
  • etiologia
  • symptomatologia
  • wczesna diagnoza
  • pomoc
  • działania nauczyciela
Dysleksja - dodatki
  • specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu w klasyfikacji ICD-10 i DSM - IV
  • lista wskaźników dojrzałości szkolnej sześciolatka
  • warunki egzaminu dla uczniów ze stwierdzonymi specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • jak pracować w domu z dzieckiem dyslektycznym ( wybór ćwiczeń )
  • specjalistyczne procedury diagnozowania i opiniowania w kierunku dysleksji rozwojowej
  • edukacyjne programy komputerowe rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Dysleksji
  • wykaz - z objaśnieniami - niektórych pojęć związanych z problemem dysleksji
  • dysleksja - bibliografia
ADHD
  • kryteria diagnostyczne
  • przyczyny, diagnoza
  • zaburzenia zachowania
  • działania nauczyciela
  • rady dla rodziców
  • nauczanie indywidualne
ADHD - dodatki
  • kryteria diagnostyczne zespołu hiperkinetycznego według ICD - 10
  • terapia farmakologiczna dzieci z ADHD
  • ADHD - bibliografia
Dostosowanie warunków i form przeprowadzania egzaminu do indywidualnych potrzeb uczniów
Dostosowanie wymagań edukacyjnych w praktyce Specyficzne problemy w nauce - ćwiczenia
  • doskonalenie motoryki małej
  • doskonalenie motoryki dużej
  • doskonalenie percepcji słuchowej
  • doskonalenie percepcji wzrokowej
  • doskonalenie umiejętności czytania
  • doskonalenie umiejętności pisania
Kształcenie specjalne Nauczanie indywidualne
Wczesnewspomaganie rozwoju dziecka
Diagnoza Ankieta - charakterystyka klasy
Ankieta dla rodziców Ankieta dla dzieci
Badania socjometryczne
  • cele
  • metoda
  • analiza
Mierzenie poziomu przemocy w klasach
  • cele
  • metoda
  • analiza
Diagnoza rodziny : narzędzia Diagnoza sytuacji szkolnej ucznia
Diagnoza środowiska wychowawczego tworzonego przez szkołę Diagnoza funkcjonowania dziecka w rolach szkolnych
Diagnoza błędów wychowawczych Odpowiedzialność prawna nieletnich
  • procedury postępowania
  • działania interwencyjne
  • współpraca z policją
Objawy wskazujące na możliwość używania narkotyków przez dzieci Telefony potrzebne w sytuacjach kryzysowych
Filie MOPS w Krakowie Ciekawe książki
Artykuły i scenariusze zajęć Ciekawe linki
Pliki do ściągnięcia Akty prawne
Zmiany w prawie Sprawdzian-egzamin

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

19. czerwiec 2018 17:09

19. czerwiec 2018 13:40
Dobre badania sondażowe (np. w formie ankiety) to nie grzech Smile. Sam je co roku przeprowadzam. Jednak zgadzam się z Tomaszem. Nic nie zastąpi namysłu, pogłębionej refleksji, rozmowy...

18. czerwiec 2018 23:07
o, a ja właśnie machnęłam ankiety ... nie zajmę się jednak liczeniem odpowiedzi a refleksją, zadumą i planami na przyszłość Grin

18. czerwiec 2018 22:31
Dygresja. Właśnie "robię ewaluację" i bezczelnie skrytykowałem w niej podejście: ewaluacja = ankieta, na rzecz dużo większej roli obserwacji i rozmowy (i interpretacji a nie tylko opisu wyni

18. czerwiec 2018 21:59
Dzięki!

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png Prezentacja
bullet.png 10 LAT POTALU www.pe...
bullet.png wymiar czasu pedagoga
bullet.png zajęcia rewalidacyjne
bullet.png reforma
Najciekawsze tematy
bullet.png reforma [1864]
bullet.png pomoc pp - po "no... [758]
bullet.png zajęcia rewalidac... [754]
bullet.png Prezentacja [463]
bullet.png wymiar czasu peda... [298]