ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 4

bullet.png Użytkowników online: 1
Helena87

bullet.png Łącznie użytkowników: 21,205
bullet.png Najnowszy użytkownik: agaczernek
Ostatnie komentarze  
MAPA STRONY

MAPA STRONY

Ostatnie tematy na forum Newsy
Charakterystyka zawodu
  • synteza
  • zadania zawodowe
  • zarobki
Warunki pracy i zatrudnienia
  • pedagog w świetle prawa
  • czas pracy
  • limity etatów
  • warunki pracy
  • zarobki
Wymagane kwalifikacje Dokumentacja pedagoga
Awans zawodowy
Pomoc materialna
  • stypendia i zasiłki
  • podręczniki
  • gorący posiłek
Pomoc psychologiczna
  • dostosowanie wymagań
  • sprawdzian/egzamin
  • kształcenie specjalne
  • wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • dysleksja
  • ADHD
  • uczeń upośledzony umysłowo w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
Dysleksja
  • etiologia
  • symptomatologia
  • wczesna diagnoza
  • pomoc
  • działania nauczyciela
Dysleksja - dodatki
  • specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu w klasyfikacji ICD-10 i DSM - IV
  • lista wskaźników dojrzałości szkolnej sześciolatka
  • warunki egzaminu dla uczniów ze stwierdzonymi specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • jak pracować w domu z dzieckiem dyslektycznym ( wybór ćwiczeń )
  • specjalistyczne procedury diagnozowania i opiniowania w kierunku dysleksji rozwojowej
  • edukacyjne programy komputerowe rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Dysleksji
  • wykaz - z objaśnieniami - niektórych pojęć związanych z problemem dysleksji
  • dysleksja - bibliografia
ADHD
  • kryteria diagnostyczne
  • przyczyny, diagnoza
  • zaburzenia zachowania
  • działania nauczyciela
  • rady dla rodziców
  • nauczanie indywidualne
ADHD - dodatki
  • kryteria diagnostyczne zespołu hiperkinetycznego według ICD - 10
  • terapia farmakologiczna dzieci z ADHD
  • ADHD - bibliografia
Dostosowanie warunków i form przeprowadzania sprawdzianu/egzaminu do indywidualnych potrzeb uczniów
Dostosowanie wymagań edukacyjnych w praktyce Specyficzne problemy w nauce - ćwiczenia
  • doskonalenie motoryki małej
  • doskonalenie motoryki dużej
  • doskonalenie percepcji słuchowej
  • doskonalenie percepcji wzrokowej
  • doskonalenie umiejętności czytania
  • doskonalenie umiejętności pisania
Kształcenie specjalne Nauczanie indywidualne
Wczesnewspomaganie rozwoju dziecka
Diagnoza Ankieta - charakterystyka klasy
Ankieta dla rodziców Ankieta dla dzieci
Badania socjometryczne
  • cele
  • metoda
  • analiza
Mierzenie poziomu przemocy w klasach
  • cele
  • metoda
  • analiza
Diagnoza rodziny : narzędzia Diagnoza sytuacji szkolnej ucznia
Diagnoza środowiska wychowawczego tworzonego przez szkołę Diagnoza funkcjonowania dziecka w rolach szkolnych
Diagnoza błędów wychowawczych Odpowiedzialność prawna nieletnich
  • procedury postępowania
  • działania interwencyjne
  • współpraca z policją
Objawy wskazujące na możliwość używania narkotyków przez dzieci Telefony potrzebne w sytuacjach kryzysowych
Filie MOPS w Krakowie Ciekawe książki
Artykuły i scenariusze zajęć Ciekawe linki
Pliki do ściągnięcia Akty prawne
Zmiany w prawie Sprawdzian-egzamin
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

25/05/2017
Skąd ten cytat?
25/05/2017
"Nauczyciele dłużej w szkole dla uczniów i rodziców" Co myślicie o tym?
25/05/2017
https://oko.press/
pomysl-zalewskiej-
szkola-jako-poradn
ia-psychologiczna-
nauczyciel-jako-te
rapeuta-bez-zgody-
rodzicow/ czy to możliwe???
25/05/2017
czy nie widzę... Frown
25/05/2017
bo...miało nie być przedm. do wyboru dla roczników z mieszanych podstaw
25/05/2017
czy tam jest okres przejściowy czy nie potrafię czytać ze zrozumieniem
25/05/2017
projekt egz. po 8 klasie
25/05/2017
25/05/2017
beata100, proszę : ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli
25/05/2017
25/05/2017
Możesz podać źródło?
24/05/2017
Tak
24/05/2017
czy tzn, że klasa może powstać nawet gdy jest jeden uczeń z orzeczeniem???
24/05/2017
Dziękuję za informację.
24/05/2017
Dobrze rozumiesz. Tak samo też jest z minimalną liczbą wszystkich uczniów w klasie integracyjnej.
24/05/2017
Czy dobrze rozumiem, że wg nowych przepisów przy tworzeniu klas integracyjnych nie ma podanej minimalnej liczby uczniów z orzeczeniami a tylko maksymalna?
22/05/2017
Jeden z niewielu ludzi łączących profesjonalizm z wielką kulturą osobistą, dystansem do siebie, rewelacyjnym poczuciem humoru. I jeszcze do tego wszystkiego rodowity Krakus.
22/05/2017
żal ~*
22/05/2017
bardzo...żal, uwielbiałam go
22/05/2017
Zmarł Zbychu Wodecki. Żal.
Ostatnie artykuły
Brak artykułów
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png reforma
bullet.png szkolny program prof...
bullet.png jakie programy profi...
bullet.png zajęcia rewalidacyjne
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1162]
bullet.png reforma [637]
bullet.png godziny pedagoga ... [604]
bullet.png petycja- wysyłamy... [577]
bullet.png zajęcia rewalidac... [539]


17,587,195 Unikalnych wizyt